سامپائولی از مردم آرژانتین عذرخواهی کرد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم آرژانتین

سرمربی تیم آرژانتین بابت شکست سنگین بابت کرواسی از مردم کشورش عذرخواهی کرد. خورخه سامپائولی پس از شکست تیمش با سه گل مقابل کرواسی که باعث شد صعود آرژانتین به مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۱۸ به اما و اگر بکشد، ضمن قبول مسئولیت این نتیجه از مردم کشورش عذرخواهی کرد.

سامپائولی به خبرنگاران گفت:«من مسئولیت تصمیماتم را قبول می کنم. این شکست تقصیر من است. نتوانستم در طول بازی تصمیمات درستی بگیرم. برای هوادارانی که به روسیه آمدند متاسفم و از همه آرژانتینی عذرخواهی می کنم. از همه آن ها طلب بخشش می کنم. این دردناک ترین تجربه مربیگری من است.»

سرمربی پیشین تیم ملی شیلی که با این تیم قهرمان قاره آمریکای جنوبی شد در ادامه گفت:«نتوانستیم تیمی مناسب که بتواند از تمام توانایی های مسی استفاده کند را انتخاب کنیم. تمام تلاشم را برای ساخت تیمی خوب کردم اما موفق نبودم. تلاش زیادی کردیم تا توپ را به مسی برسانیم اما حریف با نفرات زیاد مانع از این شد.

کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است و عملکرد خوبی با پرتغال داشته است اما فکر نمی کنم مقایسه شرایط او با مسی درست نیست. تیم پرتغال توانسته به رونالدو کمک کند در حالی که ما نتوانستیم شرایط خوبی برای مسی فراهم کنیم و این مسئه تقصیر من است. پس از گل اول کرواسی تیم از نظر روانی فرو پاشید. بازیکنان در این بازی نتوانستند برنامه های تاکتیکی ما را در زمین پیاده کنند و در چنین وضعیتی باید گفت که مربی مقصر است.»

تیم آرژانتین که با یک امتیاز در رده سوم جدول گروه چهارم قرار گرفته، در دور پایانی باید با نیجریه بازی کند. در دیگر بازی این گروه از دور دوم مرحله گروهی تیم ایسلند امروز از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف نیجریه می رود. پیروزی نماینده اروپا در این بازی عملا آرژانتین را در یک قدمی حذف از جام قرار می دهد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فرهام

    وقتی یه نفر با لات بازی مارادونا، میشه سرمربی،آخر عاقبتش بهتر این نمیشه
    تلاش زیادی کردیم تا توپ را به مسی برسانیم!!!!!
    اینهمه بازیکن داری مردک،مگه همش مسی باید گل بزنه؟؟
    اگه با دیبالا لج نمیکردی و از اول میذاشتیش تو بازی،،اگه ایکاردیو دعوت میکردی تیم ملی،اگه یذره مغزت کار میکرد الان با ۶ امتیاز صدرنشین بودی!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه