عذرخواهی فدراسیون فوتبال آلمان از تیم ملی سوئد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 عذرخواهی فدراسیون آلمان از سوئد

فدراسیون فوتبال آلمان از اعضای تیم ملی فوتبال سوئد بابت رفتار چند تن از کارکنانش در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ عذرخواهی کرد.

هجوم دو تن از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال آلمان به سمت نیمکت تیم سوئد پس از گل دقایق پایانی تونی کروس مقابل این تیم باعث درگیری بین اعضای دو تیم و عصبانیت شدید سرمربی تیم سوئد شد. امیل فورسبرگ، ستاره سوئدی تیم لایپزیگ آلمان هم این اتفاق را حرکتی شرم آور توصیف کرد.

فدراسیون فوتبال آلمان در همین زمینه بیانیه ای منتشر کرده که در آن آمده:«دو نفر از اعضای کادر فنی تیم ملی به سمت نیمکت تیم سوئد هجوم بردند که باید بگوییم این حرکت اشتباه بوده و هر دو نفر بابت آن پشیمان هستند. این دو نفر بلافاصله پس از بازی از اعضای تیم سوئد و همچنین سرمربی این تیم عذرخواهی کردند. فدراسیون فوتبال آلمان بابت این اتفاق از فدراسیون فوتبال سوئد عذرخواهی می کند.» فدراسیون آلمان تا به این لحظه تصمیمی در مورد جریمه این دو نفر و یا اخراج آن ها از اردوی تیم ملی اتخاذ نکرده است.

فیفا باوجود عذرخواهی تیم آلمان با انتشار بیانیه ای اعلام کرده به صورت رسمی در مورد رفتار این دو عضو کادر فنی تیم ملی آلمان تحقیق خواهد کرد. براساس گزارش رسانه های آلمان این دو فرد خاطی مسئول رسانه ای تیم ملی و همچنین یکی از اعضای فدراسیون هستند.

گل لحظات پایانی تونی کروس که منجر به پیروزی ۲-۱ آلمان مقابل سوئد شد، شانس صعود این تیم به مرحله بعد جام جهانی را بیشتر کرد. آلمان با این نتیجه ۳ امتیازی شد تا پس از مکزیک ۶ امتیازی در رده دوم جدول گروه ششم قرار بگیرد. تیم های سوئد و کره جنوبی هم که هنوز شانس صعود دارند در رده های بعدی قرار گرفتند. آلمان در دور پایانی به مصاف کره جنوبی می رود و سوئد هم با مکزیک بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. الف امیری

    اگه آلمان بابت اینکار معذرت خواهی کرد، ایران بابت بی‌خواب کردن پرتغالی ها باید چکار می‌کرد

    1. احمد

      این دو نفر از افراد رسمی تیم ملی آلمان بودند.در صورتیکه اون اتفاق توسط افراد عادی هیجان زده که هیچ اطلاعی از محل تیم پرتغقل نداشتند . اتفاق افتاد . اتفاقی که هر شب تا ساعتهای پایانی شب در میدان سرخ موسکو اتفاق می افتاد . و کل این اتفاق از زمان اطلاع حضور تیم پرتقال در هتل مرکزی میدان شهر( بگویید شهرک) ۱۰ دقیقه هم نشد و مردم متفرق شدند . بنابراین فکر نکنم لازم به عذر خواهی از سوی کسی باشد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه