عرضه‌ی Mass Effect بعدی ممکن است تا پنج ماه به عقب بیافتد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

الکترونیک آرتز عرضه‌ی قسمت بعدی از مجموعه بازی‌های «اثر جرمی» یا همان «مس افکت» (Mass Effect) را برای بهار سال آینده برنامه‌ریزی کرده است. با این حال، یکی از مسوولان این شرکت اخیرا در صحبت‌های‌اش گفته است که اگر برای ساخت بازی نیاز به زمان بیشتری داشته باشند، عرضه‌اش را به عقب می‌اندازند.

«بلیک یورگنسن»، مدیرمالی الکترونیک آرتز، درباره‌ی بازی «مس افکت: آندرومدا» (Mass Effect: Andromeda) گفته است: “در حال حاضر مس افکت روندی بسیار خوب را طی می‌کند. بازی زیبا است، از پیشرفت‌اش بسیار راضی هستیم. با این حال، همانطور که در سیاست‌های قبلی ما دیده‌اید، اگر برای ارایه‌ی تجربه‌ی درست نیاز به تغییر زمان عرضه وجود داشته باشد، تاریخ عرضه را تغییر خواهیم داد”

MassEffect-1

مدیرمالی الکترونیک آرتز گفته است که شاید نیاز به یک هفته زمان داشته باشند، یا ممکن است حتی چهار یا پنج ماه عرضه را به عقب بیاندازند.

در حال حاضر،‌ الکترونیک آرتز برنامه‌های فعلی خود برای عرضه‌ی مس افکت: آندرومدا را حفظ کرده است و یورگنسن می‌گوید که اگر قرار باشد باز تاخیر بخورد، آن را رسما اعلام خواهند کرد.

فعلا که به نظر می‌رسد روند ساخت مس افکت بعدی مشکلی نداشته باشد، چون الکترونیک آرتز دیروز خبر از اعلام اطلاعات جدید بازی تا چند روز آینده داد. هم‌چنین قرار است بازی، پرونده‌ی اصلی نشریه‌ی معروف Game Informer در ماه آینده باشد.

me-andromeda-gi-december-cover-leak

بازی Mass Effect: Andromeda قرار است برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. آمازون در حال حاضر روی وب‌سایت‌اش، زمان عرضه‌ی این بازی را ۲۷ اسفند اعلام کرده است، اما این موضوع تایید نشده.

‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه