عرضه زودهنگام گلکسی S8؛ سامسونگ از این ترفند استفاده می‌کند؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناسان و تحلیل‌گران معتقدند شرکت سامسونگ احتمالا تحت فشار قرار دارد تا پرچم‌دار بعدی خود گلکسی S8 را زودتر معرفی کند تا از طریق معرفی این گوشی بتواند برخی از ضرر و زیان‌های مربوط به گلکسی نوت ۷ را جبران کند.

کیم سانگ-پیو یکی از تحلیل‌گران در این حوزه است که معتقد است عرضه گلکسی S8 در پایان فصل اول سال آینده میلادی که زمان معمول عرضه پرچم‌دار سری گلکسی S سامسونگ است ممکن است کسب و کار موبایل سامسونگ را در سال ۲۰۱۷ تحت تاثیر قرار دارد و نتایج منفی در بر داشته باشد. او معتقد است راه مقابله با این موضوع عرضه زودهنگام این گوشی است.

به نظر می‌رسد عرضه زود هنگام پرچم‌دار بعدی سامسونگ یکی از معدود راه‌ حال‌هایی است که می‌تواند بار فشار فعلی را از روی این شرکت بر دارد و توجه‌ها را معطوف گوشی جدید کند اما این را هم در نظر بگیرید که عرضه زودهنگام ممکن است بد تعبیر شود و مخاطبان حس کنند این گوشی به سرعت و شتاب‌زده به بازار معرفی شده و ممکن است مشکلات مختلفی داشته باشد.

به هر حال بسیاری گمان می‌کنند هزینه کردن برای تبلیغ یک گوشی جدید کار هوشمندانه‌تری است تا تلاش و هزینه برای کسب اعتبار دوباره برای گلکسی نوت ۷.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا موافق عرضه زودهنگام پرچم‌دار بعدی سامسونگ هستید یا فکر می‌کنید این راه حل چندان کمکی به این شرکت نمی‌کند و بهتر است توجه خود را به تبلیغ مجدد برای گلکسی نوت ۷ معطوف کند.

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۳ دیدگاه
  1. S@eeD

    معلومه این اشتباه نوت ۷ خیلی هم بد نبوده و سامسونگ میخواد برعکس قبل اینبار تو نوت ۸ بتر کونه و به قول دوستمون اشتباهاتشو جبران کنه و البته اگر s8 رو قربانی نکنه و سر وقت بده…

  2. محمد

    از نظر من سامسونگ باید اشتباهاتشو توی پرچمدار بعدی نوت یعنی نوت ۸ جبران کنه و s8 نباید به دلیل اشتباه سام تو کار نوت ۷ فدا بشه و زود روانه‌ی بازار شه زمانی شرکت هایی مثل وان پلاس گوشی های پر قدرت و ارزون میزنن ک از نوت قوی تره و مشکلی مثل آتش گرفتن نداره سامسونگ باید انتظاراتشو پایین بیاره و خساستش ک مثل اپل شده رو کنار بزاره و گوشی هایی با حافظه و رم و پردازنده های قوی تری بیرون بده و قیمتش رو هم رقابتی در نظر بگیره…

  3. شایان

    به نظر من سامسونگ باید نوت ۷ را تبلیغ کند s8را زود به بازارروانه نکند چون ممکن است همان مشکلاتی که نوت ۷ دارد s8هم داشته باشد

  4. محمد

    البته دوستدارانش نگران ضررسامسونگ نباشند چون این شرکت ۳۰-۳۳درصد روی قیمت تمام شده محصولاتش(بعنوان غیررسمی ارزش برند)میکشه وسپس قیمت راتمام شده محسوب واعلام میکنه(اپل بیش از ۵۰ درصد قیمت تمام شده اش رااز مشتری میگیره!) که البته بعنوان هزینه تحقیق ونواوری هم گاهامطرح میشه درحالیکه سونی وال جی وهواوی اچ تی سی ودیگران این کار را نمیکنند. البته انها هم رقمی را بابت تحقیق وتوسعه از کل سود در نظر میگیرند که سامسونگ واپل هم همان ستون رادرمحاسباتشان دارند اما علاوه بر ان در انتها پس از محاسبه کل قیمت تمام شده باز درصد دلخواهشان رابرقیمت نهایی اعمال کرده وحاصل رااز امثال من وشما میگیرند!!!و به همین دلیله که همیشه علی الرغم استفاده ازمحصولات شرکتهای زیرمجموعه خود ونیزارزانترین نیروی کار,باز قیمت محصولشان گرانتر از مثلا ال جی است که نیروی کار و قیمت قطعات برایش گرانتر تمام میشود!.
    درباره نوت۷ هم مشکل اساسی تر از انست که بشه با اصلاح باطری و پک شارژش درون خود گوشی حل بشه چون نه مشتریان راضی به داشتن نوت۷با ۴۰درصدشارژ(۶۰درصدهم امن نیست) میشوند ونه قوانین فیزیک را میشه تغیرداد وقطعا باید تعدیل وتغییراتی در امثال پردازنده ونمایشگر ونیز حتما رابط کاربری هم باید تغییراتی را پذیرا باشد که البته به قیمت ازدست دادن بخشی از توانایی ها و ضعیف شدن بخشی دیگرخواهد بود که قطعا انتظار اعلام تمامی انها را از سامسونگ نباید داشت اما به مرور زمان مشخص میشوند.
    معرفی زودهنگام اس۸هم گمان نمیکنم امکانپذیر باشد چون انهم گوشی سنگین(نه ازجهت وزن) وپرمصرفی باید باشد که قطعا همین مشکلات را به شکلی باید داشته باشد,پس جهت عرضه امن ان باید از حداکثرزمان بهره برد چون هر عیب کوچکی دران به منزله تیر خلاصیست بر سامسونگ وبعید بنظر میاید که سامسونگ بعد این ضربه درپی ۱ ریسکی خطرناک باشد!

  5. محمد

    البته بااحترام به نظر همه دوستان باید خدمت علی اقا عرض کنم که بهیچوجه باطری در گوشی به مانند کیسه هوا درخودرو نیست!!!
    بلکه در مقام مقایسه بواقع باید کل سیستم برق وسوخت رسانی از باک وپمپ ولوله ها تا انژکتورها و شمع وتوربو وکامپیوتر وباطری وسیستم مدیریت سوخت واحتراق, مثلا بقول شما در بنز را درنظر گرفت, که البته بنز یاپراید بدون اینها فقط ۱ماکته ونه خودرو, گوشی بدون باطری و سیستم مدیریت شارژ ورله اش هم فقط ۱ماکت گوشیه ونه گوشی!!
    وبعید میدونم هیچ شرکت بیمه ای هم حاضربشه ۱بمب دیجیتال را بیمه کنه!!!

  6. محمدعلی

    عرصه برای کمپانی اپل و سونی باز تر شده
    این دو کمپانی اصیل،تمام تلاششون را برای بهره بردن از این فرصت اتخاذ میکنند

    1. میثم احمدی

      خخخخخخ، اپل خودش با معرفی آیفون ۷ سهامش در بازار سقوط کرده!????

  7. افشین

    هرچی درامد داشته از تولد اولین سری نوت تا حالا باید پس بده به علاوه ابرو و اعتبارش!من شخصا متعجبم شرکتی که سالهاست بهترین موبایل ها رو تولید میکنه چطور بخش فنی و ازمایشگاه تایید کرده محصول رو که تو دست کاربر منفجر بشه! اتاق برف و قسمت تست شرکت هواوی رو ببینید . لذت میبرید از کارکرد شرکت . بیخود نیست با این سرعت الان دومین تولید کننده گوشی های هوشمند شده.

  8. محمد

    اتفاقی که برای سامی افتاد فقط باعث پیشرفت هوایی و شرکت هایی از این قبیل شد احتمالا هم اپل برا اینکه از این ناکامی نوت استفاده کنه سرعت تولید رو میبره بالا که کیفیت میاد پایین در نتیجه برا اونم مشکل پش بیاد

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما