نسخه‌ی رایگان Counter Strike: GO اجازه می‌دهد آفلاین بازی کنید

۱۱ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی counter strike global offensive

شرکت بازی‌سازی والو در قالب جدیدترین آپدیت بازی Counter Strike: Global Offensive نسخه‌ای رایگان از آن را در دسترس همه قرار داده است. نسخه‌ی رایگان CS:GO این امکان را به بازی‌کننده‌ها می‌دهد تا تمام بخش‌های بازی را به صورت آفلاین و در مقابل بات‌ها بازی کنند.

نسخه‌ی رایگان CS:GO این امکان را به بازی‌کننده‌ها می‌دهد تا بازی را به صورت آفلاین و در مقابل بات‌ها بازی کنند.

نسخه‌ی رایگان Counter Strike: Global Offensive زمانی به کارتان می‌آید که برای مثال هنوز مطمئن نشده‌اید بازی ۱۵ دلار می‌ارزد و می‌خواهید کمی آن را امتحان کنید. اگر بازی کردن با دیگر بازی‌کننده‌ها به صورت آنلاین هم ترسناک به نظرتان می‌رسد و می‌خواهید کمی پیش از ورود به بازی، خودتان را آماده کنید، این نسخه‌ی رایگان به کمک‌تان خواهد آمد.

بازی Counter Strike: Global Offensive

مثل نسخه‌ی اصلی بازی، نسخه‌ی رایگان آن هم روی لینوکس، مک و ویندوز عرضه شده و همین حالا از استیم قابل دانلود است. شاید بخش جالب‌تر این نسخه‌ی رایگان، امکان تماشای بازی‌های GOTV باشد؛ یعنی اساسا می‌توانید بازی بقیه‌ی گیمرها را تماشا کنید و از نحوه‌ی بازی کردن آن‌ها یاد بگیرید.

جدیدترین آپدیت بازی، رابط کاربری جدید آن که به اسم Panaroma شناخته می‌شود را نه تنها به صورت پیش‌فرض در بازی اجرا می‌کند، بلکه دیگر امکان استفاده از رابط کاربری قدیم وجود ندارد.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه