فراخوان فورد F-150 به دلیل نشت روغن ترمز؛ ریسک تصادف برای پرفروش ترین خودرو آمریکا

۱۶ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فورد F-150

فورد اعلام کرد ۲۹۲ هزار وانت فورد F-150 را به خاطر نشت احتمالی روغن ‌موتور فراخوانی کرده است. فورد در بیانیه‌ای گفت در خودروهایی که این مشکل را دارند، روغن ترمز ممکن است از مدار چرخ جلوی سیلندر مستر ترمز به تقویت‌کننده ترمز نشت کند.

این فراخوانی همچنین شامل ۵۰ هزار وانت فورد F-150 دیگر در کانادا و مکزیک می‌شود. فورد گفته در نتیجه این مشکل، هفت تصادف با سرعت کم صورت گرفته که دو مجروح به جای گذاشته‌اند.

اگر روغن ترمز نشت کند، ممکن است راننده صدای آرامی بشنود، یک هشدار مرکزی دریافت کند، یا اخطار ترمز را روی پنل ابزار ببیند. فورد گفته حتی اگر عملکرد ترمز در چرخ‌های جلو ضعیف باشد، چرخ‌های عقب توانایی ترمز خود را از دست نخواهند داد.

فورد F-150

با این حال حتی حفظ قدرت ترمز چرخ‌های جلو  این مشکل به طور کامل رفع نخواهد شد و ممکن است منجر به افزایش مسافت توقف وانت شده و باعث وقوع تصادف شود.

این فراخوانی شامل وانت‌های فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ که از ۱ اکتبر ۲۰۱۴ تا ۱ آگوست ۲۰۱۶ در شهر دیربورن ایالت میشیگان، و مدل‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ است که از ۱ سپتامبر ۲۰۱۴ تا ۱ اوت ۲۰۱۶ در کانزاس سیتی ساخته شده‌اند.

نمایندگی‌های فورد در صورت نیاز، سیلندر اصلی و احتمالا تقویت‌کننده ترمز را جایگزین خواهند کرد. هنوز تاریخ شروعی برای این اجرای فراخوانی اعلام نشده، اما صاحبان وانت‌های فورد F-150 می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره ایمنی ترافیک بزرگراه مراجعه کنند.

منبع: CarandDriver

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمد

    اگه نمیخوانشون بفرستن ایران اون ماشینا دیگه به درد اونا نمیخورن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه