فن در سار: امیدوارم بلژیک قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شود

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 فن درسار

ستاره پیشین فوتبال هلند امیدوار است تیم بلژیک بتواند فاتح جام جهانی ۲۰۱۸ شود. ادوین فن در سار که سابقه بازی در دو دوره جام جهانی برای هلند را دارد در آستانه دیدار تیم های فرانسه و بلژیک در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ابراز امیدواری کرده بلژیک بتواند فاتح جام بیست و یکم شود. این دو تیم از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های انگلیس و کرواسی هم چهارشنبه شب در دیگر دیدار نیمه نهایی با هم بازی می کنند.

فن در سار که در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی باشگاه آژاکس فعالیت می کند به شبکه Omnisport گفت:«امیدوارم که بلژیک بتواند قهرمان شود. دستاوردی فوق العاده برای آن ها خواهد بود. بلژیک هم کشوری کوچک مثل هلند است که بازیکنان بزرگ و تکنیکی پرورش می دهد. اندرلخت بلژیک باشگاه کوچکی نیست اما تیم های فرانسوی، انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و ایتالیایی در اروپا حکمرانی می کنند. بنابراین خیلی خوب می شود اگر کشور دیگری هم به جمع آن ها اضافه شود. واقعا امیدوارم بلژیک قهرمان شود.»

فن در سار که سابقه بازی در کنار کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد را دارد درباره اخباری که مبنی بر پیوستن این بازیکن به یوونتوس منتشر شده گفت:«رونالدو دوران موفقی را در رئال مادرید سپری کرد. او به برترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد و چند لیگ قهرمانان را فتح کرد. قطعا پیوستنش به یوونتوس همه را شگفت زده خواهد کرد اما این چالشی جدید خواهد بود که انگیزه لازم را به او در سال های پایانی دوران فوتبالش خواهد داد. ورزشگاه های متفاوت، همبازی های جدید و سبک زندگی متفاوت باعث خواهند شد رونالدو انگیزه بیشتری برای ادامه فوتبالش داشته باشد. رونالدو در رئال مادرید رشد زیادی کرد و در سال های اخیر واقعا بی نظیر بوده است.  تعداد گل هایی که به ثمر رسانده عجیب و غریب است.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه