فولکس واگن اطلس کراس اسپرت؛ خودرویی برای لمس نهایت هیجان

۸ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فولکس واگن وارد مسابقات آفرود باجا ۱۰۰۰ می‌شود. تاکنون شاهد خودروهای آفرود زیادی بوده‌ایم که در بیابان‌های مکزیک بالا و پایین می‌پرند، اما این بار فولکس واگن این وظیفه را برعهده گرفته است. شاسی‌بلند جدید این شرکت ظاهر عجیب و ترسناکی دارد، اما به نظر گزینه مناسبی برای حضور در مسابقات باجا ۱۰۰۰ است.

نایب رئیس بازاریابی فولکس واگن درباره این مدل جدید گفته است: شرکت در این مسابقات به عنوان یک ورزش در گذشته به برند های خاصی محدود شده بود. البته فولکس واگن قبلا در مسابقات باجا حضور داشته‌ و امیدواریم با اطلس کراس اسپرت این حضور جذاب را در این مسابقات ادامه دهیم.

البته این اطلس کراس اسپرت یک خودروی معمولی نیست. این مدل از موتور ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بهره می‌برد که تقویت شده تا توان ۴۸۰ اسب بخار تولید کند. این موتور قادر است توان ۶۰۰ اسب بخار تولید کند، اما فولکس واگن هنوز در حال تست این خودرو در شرایط مختلف است. این یعنی احتمال اینکه اطلس کراس اسپرت در آینده بتواند قدرتی بیشتر از ۴۸۰ اسب بخار تولید کند وجود دارد.

فولکس واگن

با اینکه این شاسی‌بلند مخصوص مسابقات باجا هنوز در دست توسعه قرار دارد، فولکس واگن جزئیات بیشتری درباره آن منتشر نکرده است. این شرکت اطلس را به عنوان یک ماشین مخصوص مسابقات آفرود طراحی کرده است. این مدل اولین خودروی چهار چرخ محرک است که در مسابقات سطح ۷ باجا شرکت خواهد کرد. تنر فاوست قهرمان رالی‌کراس و مجری سابق تخت گاز یکی از رانندگان این خودرو خواهد بود.

فولکس واگن

منبع: motor1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه