قسمت چهارم Sniper Elite تا ۲۰۱۷ تاخیر خورد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

امروز و در جریان نمایشگاه E3، استودیوی بازی‌سازی مستقل و انگلیسی Rebellion رسما تایید کرد که عرضه‌ی قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های Sniper Elite تا سال آینده‌ی میلادی با تاخیر مواجه شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های جدید، قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های Sniper Elite که به شکل ویژه برای نسل هشتم از کنسول‌های بازی طراحی و ساخته شده است، در روز ۱۴ فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ میلادی (۲۶ بهمن ۱۳۹۵) در اختیار بازی‌کننده‌های کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

«جیسون» و «کریس کینگزلی»، از موسسان استودیوی بازی‌سازی Rebellion در جریان نمایشگاه E3 امسال از دلایل این تاخیر به خبرگزاری‌های مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی گفتند: “زمانی که در ماه مارس امسال از قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های Sniper Elite رونمایی کردیم، قصد داشتیم آن را تا انتهای سال جاری میلادی عرضه کنیم. البته بر اساس برنامه‌ریزی‌های جدید قرار است بازی Battlezone را به عنوان یکی از بازی‌های لانچ پلی‌استیشن VR در ماه اکتبر امسال عرضه کنیم. همین هم باعث شد تا مجبور شویم تصمیم سختی بگیریم. البته باید در نظر داشته باشید که ما یک استودیوی کوچک و مستقل هستیم و به‌همین خاطر هم عرضه‌ی دو بازی بزرگ در یک سه‌ماهه‌ نمی‌تواند تصمیمی منطقی باشد. با توجه به تصمیمی که گرفتیم تعدادی از اعضای تیم استودیوی ما که روی هر دو بازی کار می‌کردند، حالا می‌توانند شب‌ها راحت‌تر بخوابند!”

با وجود این‌که بازی‌کننده‌های طرفدار این مجموعه بازی‌ها برای تجربه‌ی قسمت چهارم از مجموعه بازی‌های Sniper Elite باید مدت زمان بیش‌تری انتظار بکشند، اما به‌نظر می‌رسد این انتظار و برنامه‌ی عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۱۷ میلادی می‌تواند منافع خاص خودش را هم داشته باشد. برادران کینگزلی در این باره می‌گویند: “امکان عرضه‌ی بازی در ماه فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی به ما این امکان را می‌دهد را تا روی یکی از بهترین بازی‌هایی که پیش از عرضه نظر مساعد منتقدان را در پی داشته بیش‌تر مانور داده و آن را در مرکز توجه قرار بدهیم.” برادران کینگزلی ادامه می‌دهند: “ما متوجه‌ایم که تعداد زیادی از طرفداران مجموعه بازی‌های Sniper Elite که انتظار داشتند قسمت چهارم را در سال جاری میلادی تجربه کنند از تصمیم ما ناامید شده‌اند. اما ما به طرفداران بازی اطمینان می‌دهیم این تصمیم یک بازی برد-برد است و طرفداران از نتیجه‌ی کار کاملا راضی خواهند بود.”

در ادامه می‌توانید تصاویر این بازی را مشاهده کنید:

منبع: AGB

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. بهنام

    بازیش بعد از دوسه مرحله واقعا تکراری و کسل کننده میشه

  2. دانلود مقاله

    عجب بازیه ای هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه