لپ‌تاپ‌های بازی ایسوس با پردازنده رایزن AMD کار خواهند کرد

۲ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Republic of Gamers، یعنی بخش سخت‌افزارهای مخصوص بازی شرکت ایسوس (ASUS)، تیزر کوتاهی از محصول جدیدشان منتشر کرده است؛ تیزری که جمله‌ی «چیزی بیدار شده است» را در کنار لپ‌تاپ جدیدی در سری ROG نشان می‌دهد. نکته‌ی مهم این تیزر، نمایش لوگوی نارنجی سری پردازنده‌های «رایزن» (Ryzen) شرکت AMD است. اطلاعات بیشتری در دست نداریم، اما به نظر می‌رسد که قرار است ایسوس اولین لپ‌تاپ بازی خودش را که از پردازنده‌های رایزن استفاده می‌کند، معرفی کند.

می‌توانیم مطمئن باشیم که این سری لپ‌تاپ‌ها در نمایشگاه Computex هفته‌ی آینده‌ی تایوان رونمایی خواهند شد.

دقیقا هفته‌ی گذشته بود که AMD از پردازنده‌های Ryzen Mobile رونمایی کند؛ پردازنده‌هایی که به اسم رمز Raven Ridge شناخته می‌شدند. قرار است این پردازنده‌های لپ‌تاپ، در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی وارد بزارا شوند. این پردازنده‌ها هم‌چنین از پردازنده‌های گرافیکی سری Vega استفاده می‌کنند. با این حال، تصور می‌کنیم که یک لپ‌تاپ بازی سری ROG از کارت گرافیک مجزا استفاده کند، نه پردازشگرهای گرافیکی که روی پردازنده‌ی اصلی سوار شده‌اند.

ویدیوی جدید ایسوس هم‌چنین با هشتگ #Computex2017 همراه شده است. در نتیجه می‌توانیم مطمئن باشیم که این سری لپ‌تاپ‌ها در نمایشگاه Computex هفته‌ی آینده‌ی تایوان رونمایی خواهند شد.

می‌توانید منتظر پوشش کامل کامپیوتکس ۲۰۱۷ از دیجی‌کالامگ باشید.

منبع: Hardware Zone

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه