ماجرای محاسبه آزاد هزینه بسته‌های اینترنت ایرانسل چه بود؟

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز در فضای مجازی خبری در مورد ایرانسل منتشر شد که بحث و جنجال‌هایی را در پی داشت. طبق این خبر ایرانسل اعلام کرده بود اگر کاربران سرویس‌های این شرکت از فیلترشکن استفاده کنند با وجود خریداری بسته اینترنت هزینه آن‌ها براساس تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

پس از درگرفتن این بحث در فضای مجازی متنی که ایرانسل در سایت خود منتشر کرده بود تغییر کرد.

متن پیشین منتشر شده در سایت ایرانسل به این شکل بود: «در صورت استفاده از VPN/فیلترشکن یا اتمام ترافیک ملی، هزینه استفاده از اینترنت به صورت عادی محاسبه می‌شود».

کمی بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی متن یاد شده، به متن جدیدی تغییر کرد: «در صورت به‌کار بردن نرم‌افزارهای تغییردهنده IP در زمان استفاده از اینترنت، با توجه به عدم توانایی شناسایی آن توسط سیستم،. حجم مربوط به ترافیک ملی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و درنتیجه امکان اعمال تخفیف ترافیک ملی وجود نخواهد داشت».

به این شکل ظاهرا ایرانسل با اصلاح متن قبلی نشان داده که استفاده از فیلترشکن مشکلی در استفاده از بسته‌های اینترنتی خریداری شده ایجاد نمی‌کند و این موضوع صرفا باعث اختلال در استفاده از تخفیف مربوط به ترافیک ملی خواهد شد.

در صورت انتشار اطلاعات بیشتر در این زمینه دیجی‌کالا مگ آخرین اخبار را به اطلاع‌تان خواهد رساند.

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar Rasoul

    دوستان بسته ی خوب میخواهید از ایرانسل که به منظور دانلود استفاده شه میتونین از طرح های صبحانه استفاده کنید. ۵گیگ۱هفته۲۰۰۰ت۵گیگ ماهانه۳۰۰۰ت واقعا عالیه

  2. Avatar پیمان امیری

    سلام
    به نظر من بسته دو ماه ۳۰ گیگ بهترین بسته ای بود که ایرانسل و متاسفانه حذفش کرد.

  3. Avatar علی

    لطفا بسته های پر حجم رو برگردونین دوباره
    چ وضعه خدمات به مشتریانه ؟؟

  4. Avatar san

    اینترنت پر سرعت پر محدود همین هست.

  5. Avatar پدرام

    یعنی چی؟ تا الان درست عمل میکرده و محاسبات خراب نداشته و الان میگه من اشتباه حساب میکنم چون نمیتونم تشخیص بدم از کجایی؟
    بعد میگه همینی هست که هست؟ به جای اینکه بگه اگه کسی از فیلتر شکن استفاده میکنه و به حساب کتابمون شک داره نامه بزنه تا ما شارژ از دست رفته اش رو برگردونیم.
    همه جا هر روز بهتر میشه ایرانسل هر روز بدتر میشه.

    قبلا وسط کار با اینترنت بودم نتم قطع شد.تعجب کردم چون تازه بسته گرفته بودم. بعد ده دقیقه نتم برگشت دیدم شارژم تموم شده.زنگ زدم بهشون گفتم اینجوری شده و شما ۷۰۰ تومن از شارژم رو کم کردید گفت برو شکایت کن و ۵۰۰ تومن بده تا ما شکایتت رو بررسی کنیم؟!
    خدماتش خوبه سیاست هاش افتضاحه ببینیم تا کی میتونه اینجوری بره جلو.

  6. Avatar مهدی کبیر

    با درود فراوان، شرکت ایرانسل روند بسیار بدی را در پیش گرفته که بسته های پر حجم را ترکیب کرده با این کار نه تنها مشتریان شاکی شده اند بلکه به خودش هم آسیب رسانده چون کسی بسته ترکیبی با قیمت بسیار بالا را نخواهد خرید که هم اینترنت همراه را شارژ کند هم اینترنت ثابت.ایرانسل اگر به دنبال جذب و جلب اعتماد مشتری است باید به حقوق مشتریان خود احترام بگذارد.بهتر است بسته های پر حجم را دوباره فعال کند مثل اول و اینکه بسته های اینترنت ثابت را هم تنوع بیشتری بدهد و بسته های پر حجم ماهانه فقط روزانه ،بسته های نامحدود ساعتی( مثل بسته های اینترنت همراه) و قابلیت خرید حجم اضافه را هم اضافه کند.
    پیشنهاد می کنم مطلبی در رابطه با حذف بسته های پر مصرف مثل دو ماه ۳۰ گیگ روزانه ۶۰ هزار تومان و … را پوشش دهید و شکایت و گلایه مشتریان را به گوش شرکت ایرانسل برسانید.
    سپاس
    #کمپین_برگشت_بسته_های_پرحجم

  7. Avatar امیر

    لطفا در مورد بسته ها هم که حذف شده و با بسته های ترکیبی جایگزین شده یک خبر تهیه بشه.چون من دلیل اصلی برای خرید مودم همراه همین بسته های پر حجم بود و لی الان همش حذف شده!!!
    #کمپین_برگشت_بسته_های_پرحجم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه