مارادونا: دوست دارم آرژانتین با اسپانیا در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ بازی کند

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مارادونا جام جهانی 2018

اسطوره فوتبال آرژانتین هنوز به موفقیت این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوش بین است. دیگو مارادونا که حرکاتش در حین تماشای بازی های آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸ سوژه رسانه‌ها شده و توجه تماشاگران را جلب کرده در آستانه بازی امروز آرژانتین با فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی عنوان کرده جام بیست و یکم می تواند با قهرمانی لیونل مسی و همبازیانش تمام شود.

مارادونا به نشریه مارکا اسپانیا گفت:«جام جهانی ۲۰۱۸ هنوز هم می تواند جام جهانی مسی باشد. رقابت ها تازه آغاز شده و بازی های حساس تازه از راه رسیده است. کار بازیکنان بزرگ از این مرحله آسان تر می شود چون تیم ها دیگر نمی توانند دائما دفاع کنند وگرنه بازی مساوی می شود و کار به ضربات پنالتی کشیده می شود.»

فاتح جام جهانی ۱۹۸۶ درباره اخباری که مبنی بر انتخاب ترکیب تیم آرژانتین با نظر بازیکنان منتشر شده هم گفت:«فکر نمی کنم چنین چیزی ممکن باشد. اگر واقعا چنین اتفاقی رخ داده پس بهتر است که تیم اصلا مربی نداشته باشد. این کار ظالمانه ای است. نداشتن مربی و رهبر در بعضی شرایط به تیم ضربه می زند. البته که تیم به بازیکنان باتجربه نیاز دارد اما آن ها هم به مربی نیاز دارند.»

مارادونا ۵۷ ساله همچنین درباره حریف احتمالی آلبی سلسلته در فینال جام جهانی گفت:«دوست دارم آرژانتین با اسپانیا در فینال بازی کند اما هنوز راه طولانی تا فینال باقی مانده است. بنظرم تصمیم رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برکناری لوپتگی درست بود. او به تیم و فدراسیون بی احترامی کرد و باید از سمتش کنار می رفت. اگر من هم جای رییس فدراسیون بودم چنین کاری می کردم. برای فرانسه احترام زیادی قائل هستم و اسپانیا هم بازی آسانی مقابل روسیه در پیش ندارد. بازیکنان آرژانتین رویای فتح جام جهانی را دارند و حالا باید این را ثابت کنند.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ارمان

    آرژانتین از اولشم یه مشکل اساسی داشت ! حالا یه بار شانس یارشون بود به یک هشتم رسیدن قرار نیس که همیشه با شانس پیش بری! به نظرم اگه بجای پرتقال آرژانتین تو گروه ایران بود ایران ۱۰۰ درصد صعود میکرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه