مارادونا: تماشای بازی آرژانتین و فرانسه مثل تماشای مراسم تدفین بود

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مارادونا جام جهانی 2018

اسطوره فوتبال آرژانتین، مارادونا، بازی این تیم مقابل فرانسه را در جام جهانی ۲۰۱۸ با تماشای یک مراسم تدفین مقایسه کرده است.

دیگو مارادونا که بازی آرژانتین مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را از نزدیک تماشا کرد، پس از شکست ۴-۳ کشورش در این بازی بار دیگر به انتقاد از عملکرد مربی این تیم پرداخت.

مارادونا پس از بازی گفت:«بیشتر بنظر می رسید به سینما رفتیم تا ورزشگاه فوتبال. اینگونه احساس می شد که برای تماشای فیلم یک مراسم تدفین رفتیم و در نهایت هم این احساس به واقعیت پیوست. فرانسه موفق شد مسی و خط هافبک آرژانتین را از کار بیندازد. بدون مسی ما هم مثل دیگر تیم ها هستیم. بازی همانطوری که انتظار داشتیم پیش رفت. همان چیزی که منتظرش بودیم هم اتفاق افتاد.

یک جام جهانی دیگر هم گذشت و ما باز باید با دست خالی به آرژانتین بازگردیم. خیلی بد است که آرژانتین در یک جام جهانی دیگر هم نتوانست تیم خوبی داشته باشد. مربی تصمیم گرفت به مسی، پاوون و دی ماریا در خط حمله بازی دهد. آن ها می توانند بازیسازی کنند اما مهاجم نیستند.»

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد هم که نمایش خوبی در بازی با آرژانتین ارائه کرد پس از بازی درباره لیونل مسی گفت:«می دانستیم که مقابل بهترین بازیکن دنیا بازی خواهیم کرد. من در ۱۰ سال اخیر بازی های مسی را تماشا کردم و از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. مسی باعث شد عاشق فوتبال شوم. ما مقابل بهترین پیروز شدیم و این قدرت تیم ما را نشان می دهد.»

تیم فرانسه با شکست آرژانتین موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد و حالا روز جمعه باید با اروگوئه در این مرحله بازی کند.

خاویر ماسکرانو و لوکاس بیلیا پس از حذف آرژانتین از تیم ملی خداحافظی کردند اما خورخه سمپائولی باوجود انتقادهای بسیاری که از عملکردش روی نیمکت آلبی سلسلته شد قصد دارد همچنان به کارش ادامه دهد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه