مارتینز: بلژیک باید مقابل فرانسه بدون ترس بازی کند

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرمربی بلژیک جام جهانی 2018

سرمربی بلژیک از شاگردانش خواسته در دیدار نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل فرانسه بدون ترس بازی کنند. روبرتو مارتینز در آستانه بازی بلژیک و فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تاکید کرده شاگردانش برای شکست دادن تیم دیدیه دشان باید بدون ترس به زمین بازی بروند. دو تیم بلژیک و فرانسه از ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف هم خواهند رفت.

مارتینز اسپانیایی که تیمش با شکست برزیل به این مرحله راه یافته به خبرنگاران گفت:«بازیکنان ما در این جام بدون ترس بازی کردند. اگر در مقابل فرانسه با ترس به میدان برویم، قطعا شانس مان برای کسب پیروزی کم خواهد شد و نمی توانیم مثل بازی های گذشته کار کنیم. بازی کردن بدون ترس بهترین کاری است که می توانیم انجام دهیم. از روز اولی که هدایت بلژیک را بر عهده گرفتم، می دانستم که برای رسیدن به موفقیت باید مثل یک تیم بازی کنیم. زمانی که همه بازیکنان به این موضوع باور پیدا کردند، توانستیم مثل یک تیم بازی کنیم و حالا نتیجه اش را هم دیدیم.

مردم نباید فراموش کنند که بلژیک تنها ۱۱ میلیون نفر جمعیت دارند و این نسل طلایی اتفاقی پدید نیامده است. ساختار مناسب فوتبال بلژیک باعث رشد این همه بازیکن خوب شده است. بلژیک روی پرورش بازیکنان جوان تمرکز کرده است. موفقیت این تیم در جام جهانی قطعا باعث انگیزه پیدا کردن نسل های بعدی فوتبال بلژیک خواهد شد.»

سرمربی پیشین تیم اورتون انگلیس همچنین درباره رویارویی تیمش با کیلیان امباپه و حضور تیری آنری فرانسوی در کادر فنی تیمش گفت:«متوقف کردن بازیکنی مثل کیلیان امباپه دشوار خواهد بود. او بازیکن استثنایی است. تیری آنری از آن آدم هایی است که با فوتبال زندگی می کنند. او واقعا انسان خاصی است. تیری سابقه فتح جام جهانی را دارد و تجربه اش را در اختیار ما قرار داده است.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه