مازراتی مدل‌های کواتروپورته را به‌روزرسانی کرد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کواتروپورته

مازراتی مدل‌های مختلف کواتروپورته (Quattroprte) را برای سال ۲۰۱۷ به‌روزرسانی کرده است که بارزترین آنها تغییر استایل است. ظاهر کلی آنها مشابه مدل قبلی است، اما جلوپنجره و سپر جلو عوض شده و تریم آن هم به رنگ مشکی مات در آمده.

علاوه بر این، فضای داخلی خودرو هم تغییرات مهمی داشته، به خصوص اینکه یک نمایشگر چندلمسی ۸.۴ اینچی در داشبورد جای نمایشگر ۷ اینچی قبلی را گرفته است. سیستم کنترل‌کننده‌ی چندرسانه‌ای این خودرو از کارپلی اپل (Apple Carplay) و اندروید اتو (Android Auto) پشتیبانی می‌کند. تریم این خودرو در نسخه‌ی متفاوت به نام‌های GranLusso و GranSport ارایه می‌شود.

موتور این خودروها تغییری نکرده‌ است. نیروی محرکه‌ی این خودرو را یک موتور V6 دوقلوی ۳ لیتری با ۴۰۴ اسب بخار و ۴۰۶ پوند بر فوت گشتاور تامین می‌کند. موتور مدل GTS با ۳.۸ لیتر ظرفیت و ۸ سیلندر کمی بزرگ‌تر است و ۵۲۳ اسب بخار قدرت دارد و گشتاور نیروی آن ۵۲۴ پوند بر فوت است. طبیعتا شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودروها هم تغییری نکرده و برای کواتروپورته S 4.9 ثانیه، برای کواتروپورته S Q4 4.8 ثانیه و برای کواتروپورته GTS 4.6 ثانیه است.

در ادامه تصاویری از این خودرو را می‌بینید:

maserati-quattroporte-italian-sedan-2 maserati-quattroporte-italian-sedan-3 maserati-quattroporte-italian-sedan-4 maserati-quattroporte-italian-sedan-5 maserati-quattroporte-italian-sedan-6 maserati-quattroporte-italian-sedan-7 maserati-quattroporte-italian-sedan-8 maserati-quattroporte-italian-sedan-9 maserati-quattroporte-italian-sedan-10 maserati-quattroporte-italian-sedan-11

منبع: Gizmag

E3_News
Apple_WWDC2016_Banner200

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه