مالک نیسان فرانتیر یک میلیون مایلی یک وانت جدید از نیسان هدیه گرفت

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نیسان فرانتیر

هفته گذشته برایان مورفی اهل شیکاگو با نیسان فرانتیر محصول ۲۰۰۷ خودش وارد نمایشگاه خودرو شیکاگو شد و به لطف این خودروساز ژاپنی با یک مدل ۲۰۲۰ از این مراسم خارج شد. مورفی که ۱۳ ساعت در روز به عنوان راننده تحویل بار پاره‌وقت مشغول کار است، با خرید نیسان فرانتیر جدیدش در سال ۲۰۰۷ تصمیم داشت مسافت یک میلیون مایلی را با آن طی کند و ۱۳ سال بعد به این موفقیت دست پیدا کرد. اگرچه نیسان فرانتیر ۲۰۲۰ از نظر ظاهری فرق چندانی با وانت مورفی ندارد، اما در آن از تکنولوژی‌های جدیدی استفاده شده است.

برای مثال فرانتیر جدید از گیربکس پنج سرعته دستی بهره نمی‌برد، در حالی که مورفی وانت قبلی خودش را به این گیربکس مجهز کرده بود. به جای آن، این مدل از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. مدل ۲۰۲۰ همچنین از موتور ۳.۸ لیتری V6 بهره می‌برد که توان ۳۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۱ نیوتن متر تولید می‌کند. فرانتیر ۲۰۰۷ مورفی از موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با توان ۲۵۲ اسب بخار و گشتاور ۳۸۱ نیوتن متر استفاده می‌کرد.

نیسان فرانتیر

ثبات دوباره در وانت نیسان!

نیسان فرانتیر ۲۰۲۰ به جز پیشرانه، تفاوت چندانی با مدل ۲۰۰۷ ندارد که باعث می‌شود مورفی احساس راحتی بیشتری در آن داشته باشد. بدنه این مدل از نسل دومش در سال ۲۰۰۴ تاکنون تغییری نکرده و در فضای داخلی هم فقط شاهد تغییرات کمی هستیم. این مدل طی این ۱۶ سال فروش پایداری داشته، البته بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ تا چند سال باعث افت فروش آن هم شده بود.

وقتی نیسان خبر طی شدن مسافت یک میلیون مایلی توسط فرانتیر مورفی را منتشر کرد، او گفته بود وانتش نیاز به استراحت دارد. حالا که فرانتیر ۲۰۲۰ مورفی آماده شروع ماجراجویی خودش است، فرانتیر ۲۰۰۷ او می‌تواند بازنشسته شود. این وانت و مورفی شایسته کمی استراحت هستند، البته مورفی گفته تا جایی که بتواند خودش را مشغول کار نگه می‌دارد.

نیسان فرانتیر

منبع: MOTOR1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه