متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم قرار بود سه فصل داشته باشد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
متال‌گیرسالید 5: درد فانتوم

چند هفته‌ای از عرضه بازی متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم گذشته است. با یک گشت و گذار در اینترنت، هر روز خبرهای مختلفی درباره این عنوان منتشر می‌شود که اطلاعات عجیب و غریبی از آن لو می‌دهند. پس اگر از طرفداران این بازی هستید و هنوز آن را تجربه نکرده‌اید، بهتر است هرچه زودتر آن را به پایان برسانید.

 

بازی متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم قرار بوده در سه فصل راهی بازار شود؛ اما کار ساخت فصل سوم نا تمام باقی مانده است.

 

به تازگی خبر جالبی درباره این بازی منتشر شده است. در این خبر گفته شده که بازی متال‌گیر سالید ۵: درد فانتوم قرار بوده که فصل سوم هم داشته باشد. به‌تازگی یکی از افرادی که این عنوان را روی کامپیوتر بازی کرده، به موضوع جالب توجهی پی‌برده است. او در فایل‌های بازی به اطلاعاتی برخورده که نشان می‌دهند که قرار بوده بازی متال‌گیر سالید ۵: درد فانتوم فصل سوم هم داشته باشد. این فایل‌ها که به شکل ناقص در بازی قرار گرفته‌اند، به نام‌های مختلف و حتی مراحلی اشاره می‌کنند که در بازی وجود ندارند. با توجه به این اطلاعات به نظر می‌رسد که فصل سوم قرار بوده داستان را بیشتر از آن‌چه در دو فصل ساخته شده برای بازی درد فانتوم مشاهده کردیم، پیش‌ببرد.
قبلا هم خبرهایی درباره حذف شدن قسمت‌های مختلف بازی منتشر شده بود. استودیوی سازنده برای اینکه بتواند بازی را در تاریخ اعلام شده راهی بازار کند، مجبور شده بود که قسمت‌های مختلفی را از بازی اصلی حذف کند. مشکلات به وجود آمده میان هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) و شرکت کونامی (Konami) باعث به وجود آمدن چنین اتفاقاتی در بازی شده است.

main-metalg-lost-boss-peace-1

[خطر لوث شدن داستان]

در همان روزهای اولی که این بازی راهی بازار شده بود، مشخص شد که مرحله ۵۱ از بازی نهایی حذف شده است. بازی متال‌گیرسالید ۵ درد فانتوم دارای دو فصل بزرگ به نام‌های Revenge و Race است. اما با توجه به بررسی انجام شده روی فایل‌های نسخه کامپیوتر، این بازی دارای بخش سومی به نام Peace بوده است. همچنین تا این لحظه مشخص شده که بسیاری از صحنه‌‌هایی که در تریلرهای قبل از زمان عرضه این بازی به نمایش در آمده، در بازی اصلی قرار نگرفته‌اند. به طور مثال در E3 سال ۲۰۱۳ تریلری از چند کودک آفریقایی که سلاح به همراه داشتند منتشر شده بود یا مرحله‌‌‌ی‌ آفریقا که در TGS 2014 نمایش داده شد، از بازی حذف شده‌اند.

main-metalg-lost-boss-peace-2

این قسمت‌‌ها به احتمال زیاد بسیاری از نکته‌های داستانی بازی را در بر داشته‌‌اند که با حذف آن‌ها سوالاتی برای بازی‌کننده‌ها به وجود خواهد آمد. همچنین هنوز این احتمال وجود دارد که قسمت‌های بیشتری از بازی حذف شده باشد.
موضوع جالب اینجاست که با توجه به قسمت‌هایی که از بازی حذف شده، بازی متال‌گیر سالید ۵: درد فانتوم یک عنوان بسیار عالی به حساب می‌آید که تا این لحظه میانگین امتیازات ۹۴ را به‌دست آورده است.

منبع: Engadget و Gamingbolt

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. جواهر

    گرافیکو !

  2. ali2000

    اگه حذف نمیکردن فکر کنم ۹۹ یا ۱۰۰ میگرفت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه