ساخت مجسمه‌ی غول‌پیکر جنگ ستارگان در ژاپن

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ژاپنی‌ها مجسمه‌ای غول‌پیکر از جنگ ستارگان را در شهر ساپو (Sappo) ساختند. این مجسمه در شصت و شش‌امین «جشنواره‌ی برفی ساپو» (Sapporo Snow Festival) شرکت داده شده است.

از زمان اکران فیلم رکوردشکن جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد، که هفتمین فیلم از این مجموعه و اولین قسمت از سه‌گانه‌ی جدید جنگ ستارگان بود، اکسسوری و بازی‌های فراوانی با موضوع شخصیت‌ها و داستان جنگ ستارگان تولید شده است.

حالا ژاپنی‌ها که همیشه خلاقیت منحصربه‌فردی دارند و کارهای سخت و پرزحمت را با حوصله‌ی زیادی انجام می دهند، دست به ساخت مجسمه‌ی غول‌پیکری از شخصیت‌های جنگ ستارگان زده‌اند. ابعاد این مجسمه به اندازه‌ی یک ساختمان واقعی است.

حالا که ساخت این مجسمه تقریبا به اتمام رسیده، انگار واقعا Darth Vader به ژاپن حمله کرده؛ از همه جالب‌تر شمشیر Lightsaber است که وقتی شب‌ها با رنگ قرمز نورپردازی می‌شود، جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای دارد.‌

ساختار اولیه‌ی این مجسمه طی یک ماه با چندین بلدوزر شکل گرفت و ۲۰۰ هنرمند مجسمه ساز در ساخت آن همکاری داشتند.

«نیروی دفاع شخصی زمینی ژاپن» (Japan Ground Self Defense Force) هم در این پروژه حضور موثری داشته؛ این بخش، از سال ۱۹۵۵ تا کنون افراد و امکانات لازم برای تولید آثار هنری را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

مدتی پیش بازی کامپیوتری لگویی جنگ ستارگان عرضه شد، ضمن این‌که گجت ها و اسباب‌بازی‌های زیاد دیگری هم برای آن تولید شده است. هرچه باشد، جنگ ستارگان سال ۲۰۱۵ را به مهم‌ترین تاریخ باکس آفیس تا این لحظه تبدیل کرده است.

جشنواره‌ی برفی ساپو هر ساله بهمن ماه در این شهر برگزار می‌شود.

2

3

4

star_wars_sapporo_japan_snow_festival

منبع: Akihabara News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه