نگاهی به مدعیان اصلی کسب جایزه بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بهترین بازیکن جام جهانی 2018

با آغاز مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، کورس تصاحب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸ به اوج خودش رسیده است. تیم فنی فیفا در پایان هر دوره جام جهانی دست به انتخاب برترین بازیکن، دروازه بان و برترین بازیکن جوان جام می زند. در آستانه آغاز مرحله نیمه نهایی این دوره جام جهانی، تکلیف مدعیان اصلی کسب جایزه برترین بازیکن جام مشخص شده و باید دید کدام ستاره این جایزه را به خانه خواهد برد. لیونل مسی، دیگو فورلان، زین الدین زیدان، الیور کان و رونالدو بازیکنانی هستند که در ۵ دوره اخیر رقابت های جام جهانی موفق شدند این جایزه را کسب کنند.

وبسایت اسکای اسپورت انگلیس به بررسی مدعیان اصلی تصاحب جایزه برترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخته که در زیر نگاهی به آن ها می اندازیم. این وبسایت همچنین از انگولو کانته، آنتوان گریزمن، ادینسون کاوانی، فلیپیه کوتینیو و روملو لوکاکو به عنوان دیگر بازیکنانی که در صورت قهرمانی کشورشان در جام جهانی شانس تصاحب عنوان برترین بازیکن جام بیست و یکم را دارند نام برده است.

ادن هازارد

ستاره بلژیکی تیم چلسی در ۵ بازی کشورش در جام جهانی موفق به زدن ۲ گل و ارسال ۲ پاس گل شده تا نقش موثری در رسیدن بلژیک به نیمه نهایی ایفا کند. تنها لیونل مسی و ایسکو موفق شدند بیشتر از هازارد در این دوره جام جهانی دریبل موفقی انجام دهند.

کوین دی بروین

دی بروین دیگر ستاره تیم بلژیک است که در صورت قهرمانی این تیم شانس بالایی برای تصاحب عنوان برترین بازیکن جام خواهد داشت. دی بروین در مرحله گروهی چندان انتظارات را برآورده نکرد اما در بازی با ژاپن و برزیل توانست بازی های درخشانش در فصل گذشته را تکرار کند. دی بروین در بازی با برزیل در مرحله یک چهارم نهایی موفق به زدن یک گل شد و عنوان برترین بازیکن زمین را تصاحب کرد.

لوکا مودریچ

ستاره کروات تیم رئال مادرید که به عقیده بسیاری برترین هافبک میانی حال حاضر دنیا محسوب می شود، در صورت رسیدن کرواسی به فینال جام جهانی شانس خوبی برای تصاحب جایزه برترین بازیکن جام خواهد داشت. مودریچ ۳۳ ساله در این جام موفق به زدن ۲ گل و ارسال یک پاس گل شده و در ضربات پنالتی توانست به دانمارک و روسیه گلزنی کند.

کیلیان امباپه

پدیده ۱۹ ساله فوتبال فرانسه که با درخشش در جام جهانی توانسته جایگاه خودش را به عنوان یکی از برترین بازیکنان دنیای فوتبال تثبیت کند، از شانس خوبی برای دریافت جایزه برترین بازیکن جام برخوردار است. نمایش فوق العاده امباپه در بازی با آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی باعث شده اهالی فوتبال به تمجید از این بازیکن جوان بپردازند. امباپه با دو گلی که در این بازی زد در کنار پله برزیلی به عنوان تنها بازیکنان زیر ۲۰ سالی که موفق شدند در مرحله حذفی جام جهانی در یک بازی دو گل بزنند قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو

دوران حضور رونالدو در جام جهانی با حذف پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی زودتر از انتظارات به پایان رسید، اما عملکرد درخشان این بازیکن در مرحله گروهی و هت تریک او در بازی با اسپانیا باعث شده همچنان شانس تصاحب جایزه برترین بازیکن جام را داشته باشد.

هری کین

ستاره تیم انگلیس که پیش از آغاز رقابت ها اعلام کرد به دنبال کسب عنوان آقای گلی این بازی ها است، حالا با ۶ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفته و بخت نخست تصاحب این عنوان محسوب می شود اما عملکرد درخشان کین باعث شده این بازیکن شانس بردن جایزه برترین بازیکن جام را هم داشته باشد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. فرزین

    لوکا مودریچ

  2. نصیر

    آمباپه

  3. hadi

    باسلام!!بنده هادی چوپان هستم!!از طرفداران تیم فرانسه هستم و به همه ی دوستدارانم از هین جا خسته نباشید گرمی می رسونم!!با تشکر

  4. ahmad

    چرا نتیجه بازی ی فرانسه بلژیک تو مسابقه پیش بینی دیجی کالا امروز بروز نشد؟!
    الان بالاترین امتیاز چنده؟

    1. hadi

      الان هست!!

    2. kam

      کلا قاطی کرده. چند تا از پیش بینی هایی که انجام دادم رو اصلا اعمال نکرده
      امروز هم که اصلا دیگه وارد ناحیه کاربری نمیشه

    3. ali

      برای من نتیجه کرواسی انگلیس که ۲-۱ بود رو مساوی زده

  5. hassan

    ادن هازاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه