مدیر عامل اکتیویژن می‌گوید تا ابد Call of Duty می‌سازیم

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدت‌ها است که شاهد ساخت مجموعه بازی Call of Duty هستیم. اولین عنوان از این مجموعه در سال ۲۰۰۳ به دست علاقه‌مندان رسید، یعنی ۱۳ سال از عمر این بازی می‌گذرد. نمی‌شود گفت شرکت سازنده زمانی که اولین عنوان از این مجموعه را راهی بازار می‌کرده واقعا فکر چنین موفقیتی را هم در ذهن داشته اما به هر حال چه فکرش را می‌کردند چه نه، در این سال‌ها یک دستاورد فوق‌العاده برای این مجموعه به دست آمده است.

سوالی که به ذهن می‌رسد این است که آیا گیمرها واقعا از این بازی خسته هم می‌شوند؟ تا الان که هر عنوانی از این بازی بیرون آمده طرفداران آن برایش سر و دست شکسته‌اند. به همین دلیل هم مدیر عامل اکتیویژن شرکت سازنده بازی در یک مصاحبه ادعا کرده این شرکت قصد دارد به شکل همیشگی به ساخت این بازی ادامه دهد.

رابرت کوتیک مدیر عامل این شرکت گفته ۱۴ سال است برای همه کنسول‌ها Call of Duty ساخته‌ایم. او ادعا کرده فضای اصلی این بازی که به جنگ‌های مختلف در طول تاریخ می‌پردازد آنقدر جذابیت دارد که همیشه بتوان از درون آن ایده‌ای جدید بیرون کشید. بنابراین همیشه و هرسال می‌شود Call of Duty ساخت.

جدیدترین عنوان از این مجموعه بازی Infinite Warfare نام دارد و در روز ۱۴ آبان ماه به بازار عرضه خواهد شد. این عنوان جدید فضایی علمی-تخیلی دارد و از نظر تاریخی در آینده می‌گذرد. موضوعی که باعث شده بعضی از هواداران آن نسبت به بازی جدید اصلا خوش‌بین نباشند و تریلر بازی هم تعداد زیاد و عجیبی دیسلایک دریافت کند.

منبع: Ubergizmo

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آیدین

    واسه همینه که دیگه مثل سابق قوی نیست و هیچگونه نو آوری درونش وجود نداره !! BLACK OPS 3 که واقا داستان شلوغ و چرتی داشت، شاید فقط از نظر آنلاین قوی ظاهر بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه