[به‌روزرسانی] مسابقه کدام عکس، کدام گوشی؟ (مهلت شرکت تمام شد)

۱۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

می‌دانیم که بسیاری از شما همراهان دیجی‌کالا مگ به عکاسی با موبایل علاقه دارید. این را هم می‌دانیم که خیلی از شما به‌خوبی با گوشی‌های مختلف و نقاط ضعف و قوت هر کدام آشنا هستید. ولی آیا فکر می‌کنید بتوانید با دیدن یک عکس حدس بزنید با دوربین کدام گوشی گرفته شده است؟ خب بیایید امتحان کنیم. ۷ تا از برترین گوشی‌های بازار مهمان ما هستند و ما فرصت را غنیمت شمردیم تا به مناسبت تولد یک‌سالگی دیجی‌کالا مگ هم مقایسه‌ای بین دوربین آن‌ها ترتیب دهیم و هم هوش و قدرت تشخیص شما را محک بزنیم. برای برندگان هم جایزه‌هایی بسیار هیجان‌انگیز در نظر گرفته‌ایم.

جوایز:

نفر اول از بین هفت گوشی شرکت کننده در مسابقه یکی را به‌دلخواه به‌عنوان جایزه برمی‌دارد.

نفر دوم جایزه‌اش را از بین شش گوشی باقی‌مانده به‌دلخواه انتخاب می‌کند.

نفر سوم جایزه‌ی خود را از بین پنج گوشی دیگر به‌دلخواه می‌برد.

 

گوشی‌های شرکت‌کننده در مسابقه:

Samsung Galaxy Note 7

Samsung Galaxy S7

HTC 10

Huawei P9

Apple iPhone 6s

LG G5

Sony Xperia Z5 Premium

نحوه‌ی اجرای مسابقه:

برای مقایسه کردن کیفیت و توانایی دوربین این هفت گوشی، ما آن‌ها را در ۵ موقعیت عکاسی مختلف یعنی «عکاسی منظره شهری»، «عکاسی از نمای نزدیک»، «عکاسی سلفی»، «عکاسی در نور کم» و «عکاسی با فلش» برابر هم قرار دادیم. تمام عکس‌ها با استفاده از حالت خودکار و در شرایط کاملا یکسان گرفته شده است. برای شرکت در مسابقه کافی است عکس‌های هر موقعیت را با هم مقایسه کنید و حدس بزنید هر کدام از عکس‌ها با دوربین کدام‌یک از گوشی‌ها گرفته شده است. لینک فرم مخصوص شرکت در مسابقه هم در انتهای همین بخش قرار دارد که تنها با استفاده از آن می‌توانید پاسخ‌های خود را برای ما ارسال کنید. در نهایت هر کس تعداد بیشتری از موارد را درست حدس زده باشد برنده‌ی مسابقه خواهد بود.

مسابقه کدام عکس، کدام گوشی؟

همچنین می‌خواهیم در پایان مسابقه، گوشی‌هایی را که بهترین دوربین را دارند بر اساس رأی مخاطبان انتخاب کنیم. به همین دلیل در فرم پاسخ‌گویی علاوه بر حدس زدن این‌که هر عکس با کدام گوشی گرفته شده، از شما درخواست کرده‌ایم که در هر موقعیت عکاسی بهترین عکس را هم از دید خودتان انتخاب کنید. این انتخاب شما در امتیازی که می‌گیرید تاثیری ندارد.

ورود به فرم شرکت در مسابقه

نحوه‌ی انتخاب برندگان:

همان‌طور که گفتیم هر کس گوشی تعداد بیشتری از عکس‌ها را درست حدس زده باشد برنده‌ی مسابقه خواهد بود. هر حدس صحیح یک امتیاز مثبت دارد ولی برای حدس‌های اشتباه امتیاز منفی در نظر گرفته نخواهد شد. ولی توجه کنید که در هر بخش با هر گوشی تنها یک عکس گرفته شده است. بنابراین اگر در جواب‌های یک بخش برای دو عکس یک گوشی یکسان را انتخاب کنید حتی در صورت درست بودن یکی از آن‌ها امتیازی کسب نخواهید کرد. به سه نفر که در مجموع ۵ بخش بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند جایزه‌ای به شرحی که در ابتدا گفتیم تعلق می‌گیرد. اگر امتیاز برترین نفرات دقیقا با هم برابر باشد نفرات اول تا سوم با قرعه‌کشی تعیین خواهند شد.

زمان‌بندی:

برای شرکت در مسابقه مدت یک هفته، یعنی از امروز ۱۰ شهریور تا پایان ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۱۷ شهریور فرصت خواهید داشت. نتایج مسابقه، نفرات اول تا سوم و برترین گوشی‌ها از دیدگاه مخاطبان، ابتدای مهر ماه سال جاری اعلام خواهند شد. البته توجه داشته باشید که زمان اهدای جوایز ممکن است تا زمان عرضه‌ی عمومی گوشی نوت ۷ به تعویق بیفتد.

[به‌روزرسانی ۱۷ شهریور] به دلیل استقبال گسترده‌ی مخاطبان، مهلت شرکت در مسابقه به مدت یک هفته تمدید شد. بدین ترتیب افرادی که تا این لحظه موفق به شرکت در مسابقه نشده‌اند فرصت خواهند داشت تا پایان ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۲۴ شهریور پاسخ‌های خود را از طریق فرم مخصوص ارسال کنند.

[به‌روزرسانی ۲۵ شهریور] ضمن تشکر از تمام عزیزانی که در این مسابقه شرکت کردند، به اطلاع می‌رساند طبق اعلام قبلی مهلت شرکت در مسابقه راس ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۲۴ شهریور به اتمام رسید و فرم شرکت در مسابقه مسدود شده است. نتایج مسابقه در دست بررسی است و مراحل اعلام برندگان و اهدای جوایز طبق برنامه‌ریزی قبلی صورت خواهد پذیرفت.

گالری عکس‌ها:

حال که با تمام جزئیات شرکت در مسابقه «کدام عکس، کدام گوشی؟» که ویژه‌ی سالگرد تولد یک‌سالگی مگ ترتیب داده‌ایم آشنا شدید، بهتر است فرصت را از دست ندهید و کار مقایسه‌ی عکس‌ها و حدس زدن گوشی‌ها را آغاز کنید. در هر بخش نمونه‌ی عکس‌ها در اندازه‌ی کوچک‌تر به‌صورت یک گالری در کنار هم قرار داده شده و علاوه بر آن می‌توانید با استفاده از لینک‌هایی که در زیر هر گالری قرار دارد نسخه‌ی اصلی عکس‌ها را در اندازه‌ی کامل و بدون هیچ ویرایشی دریافت کنید.

مقایسه اول

«عکاسی منظره شهری»

دانلود عکس‌ها با اندازه‌ی کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه دوم

«عکاسی نمای نزدیک»

دانلود عکس‌ها با اندازه‌ی کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه سوم

«عکاسی سلفی»

دانلود عکس‌ها با اندازه‌ی کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه چهارم

«عکاسی در نور کم»

دانلود عکس‌ها با اندازه‌ی کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه پنجم

«عکاسی با فلش»

دانلود عکس‌ها با اندازه‌ی کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

ورود به فرم شرکت در مسابقه

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۷۲ دیدگاه
  1. میلاد

    با تمدید مهلت پاسخگویی ممکنه تعدادی از افراد(که بسیار کم هستند) اقدام به ساخت ایمیل جعلی کنند و با نام و ایمیل جعلی در مسابقه شرکت کنند.
    اگر این افراد برنده بشن شما با آدرس ایمیل برنده شدنشو اطلاع میدید و در نهایت جایزه رو تحویل میدید.
    تنها راه حل گرفتن کارت شناسایی قبل از تحویل جایزه اس
    این مورد رو لطفا ذکر کنید

    1. مجتبی

      دقیقا باهات موافق هستم میلاد جان
      بعضی افراد سود جو که با ایمیل جعلی که دارند حق دیگران رو پای مال میکنند
      نمدانم آقای چینه کش در این باره فکری خواهند کرد یا نه
      راهی که آقا میـــــــلاد پیشنهاد کردند به نظرم خیلی عالی هست
      تنها راه حل گرفتن (کــــــــــــارت شــــناســـایــی )

  2. Amin.Z

    اگه عکسا دست کاری نشده باشه نوت ۷ و اس ۷ که شانسی زدم درست باشه از ۳۵ …۳۵ میگیرم

  3. علی

    اساتید بزرگ دیجی کالا دوربین نوت ۷ و اس ۷ کاملا یکی هست اونوقت شما توقع دارید ما حدس بزنیم کدوم نوت ۷ هست کدوم اس ۷

    1. محمد

      استاد اعظم
      خودتون جواب خودتونو دادید
      باید 《حدس》بزنید توقع زیادی نیست به نظرم

  4. محمد علی

    سلام خدمت شما
    امیدوارم بین کسانی که زحمت کشیدند و کسانی که شانسی انتخاب می کنند تفاوت قائل بشید.

    از شما درخواست دارم در پایان از ۳ نفری که برنده شدن چه با قرعه کشی چه با بالاترین امتیاز ،بپرسید دلیل انتخابشون چی بوده اگه کسی نتونست دلیل بیاره شانسی زده پس بهتر جای اون کسی دگه انتخاب بشه که با دلیل و تحقیق انتخاب کرده.
    شاید گفتن این مورد ،(که در پایان از نفرات برتر دلیل انتخاب پرسیده می شود )باعث کاهش شرکت کنندها در مسابقه شود و می دونم شما این مورد رو دوست ندارید، ولی می دونم این کار شما اول باعث افزایش تحقیق در جامعه میشود و اینکه حق به کسی که تلاش کرده می رسد و از همه مهمتر متفاوت ترین مسابقه رو برگزار کردید که تا امروز شاید کسی برگزار نکرده باشد.

    1. محمد

      یه جور میگین 《کسی که تلاش کرده》
      هرکی ندونه فک میکنه شما که راهشو میدونید خودتون روشش رو کشف کردین !!!
      ضمنا توی این جور مسابقه ها هر شخصی میتونه از هر روشی برای بدست آوردن پاسخ صحیح استفاده کنه حتی انتخاب شانسی
      کنکور که نیست حقتون پایمال بشه تازه تو کنکورم کسی نمی پرسه به چه دلیل این گزنیه رو انتخاب کردید شما دیگه خعلی قضیه رو جنایی کردین البته کاملا واضحه که میخواین با این کار شانس خودتونو افزایش بدین ولی این راهش نیست خصوصا واسه کسی که دوس داره 《حق به اونی که بیشتر تلاش کرده》 برسه
      به نظر خودتون کی بیشتر تلاش کرده؟ اونی که با یه سری اطلاعات تئوری جوابو بدست اورده یا اونی که هیچی نمیدونسته و فقط عکسا رو با عکسای هر گوشی مقایسه کرده و آخر سر بر حسب احتمالات یه کدوم رو انتخاب کرده؟

      1. محمد علی

        منظور من رو بد متوجه شدید مطمئنن خیلی ها با ایمیل جعلی میایند و در این بین با انتخاب شانسی که انجام می دن شانس خودشون رو افزایش می دن.
        اینجوری حق کسی ضایع میشه حتی تحقیق نکرده و فقط و فقط با یک ایمیل میاد.

        البته راه حل اقای میلاد مبنی بر گرفتن کارت شناسایی بهتر بود منم از همین جا از نظر ایشون حمایت می کنم.
        شما لطفا برید نظر من رو هم بخونید اخه من کجا گفتم خیلی تلاش کردم گفتم کسی که تلاش کرده اسمی از خودم نبردم که بخوام شانس خودم رو افزایش بدم فقط برای بهتر شدن مسابقه نظرم رو دادم.اصلا گفته باشم باید خیلی احمق باشم بیام اینجا با نوشتن شانس خودمو افزایش بدم. خود سایت می گه جایزه به کسی می رسه که بیشترین امتیاز رو کسب کرده یا به صور ت قرعه انتخاب میشه الان بنده چطوری شانسم رو افزایش دادم.حتما ۵ نمره تشویقی دادنم یا شاید تو قرعه کشی همش اسم من رو می زارند
        شما انگار از عدالت بدتون میاد میای گیر به من می دی.
        از همه دوستانم درخواست دارم برای تمام خانواده ایمیل بسازند و تو مسابقه شرکت کنند حتی فامیل ها تا کسانی با چند ایمیل با نام خودشون میایند شانس کمتری بزارند.
        حرف آخرم شاید مثل حرف قبلی باعث سوء تفاهم بشه،شاید فکر کنید دارم بهتون دستور می دم شاید فکر کنید من خودمو از کسانی که برای این مسابقه زحمت کشیدند وبرگزار کردند بالاتر می دونم و دارم بهشون امر و نهی می کنم
        شاید نظر من یا اقا میلاد بنظرتون جنبه طلبکارانه داشته باشه .ولی ما فقط نظر شخصی خودمون رو گفتیم و هیچگاه طلبکار نبودیم من و همه می دونیم کسانی که مسابقه رو برگزار کردند به همه چیز مسابقه فکر کردند دگه لازم به امر و نهی ما نیست ولی فکر نکنم گفتن نظر شخصی جرم محسوب بشه.
        بازم از کسانی که این مسابقه رو ترتیب دادند تشکرمی کنم و امیدوارم نظر بنده توهین به شما قلمداد نگردد.

  5. بهزاد

    با سلام جواب مسابقه را میدین
    اگر بیشتر ۹۵% از عکسها را حدس زده باشم پیش خودم برندم
    با تشکر از چالش زیباتون

  6. Hamid21979

    فکر خوبیه.هفت تا گوشی هفت تا برنده

  7. علی بهادری

    همین؟! تمدید مهلت؟! آقاجوووووووون! درد ما جایزس! جایزه…. .

  8. هادی احمدی

    سلام آقای چینه‌کش از اونجایی که مسابقه رو یک هفته تمدید کردید، لطفاً یه بازنگری هم روی تعداد برندگان داشته باشید، طبق اعلام شما حدود ۷۳۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کردن با تمدید شدن مسابقه این عدد بیشتر هم می‌شه، با این تعداد شرکت‌کننده واقعاً سه‌تا برنده کمه. حداقل تمام ۷ گوشی مسابقه رو به ۷ نفر اول هدیه بدید. ممنونم 🙂

  9. حسین محمدی

    استاد چینه کش تمدید برای چی؟کسی تو نظرات نگفته تمدید کنید.اگرم هست نظرو تایید کنید ماهم ببینیم.همینجوریش یه هفته کافی بود.الان یه هفته دیگه ام که صبر کنیم بعدشم دو هفته دیگه نتایج میاد.من مشکلی ندارم هرچند نفر شرکت کنن ولی استرس میگیره آدم.حداقل نصف هفته انقدر منتظر نمیموندیم.هیجان به استرس تبدیل شد.

  10. مرضیه

    سلام
    امروز ۴ شنبه هست و احتمالا این پیام فردا ۵ شنبه به نمایش درمیاد . بنابراین با توجه به پایان رقابت از دوستانی ک گفتند مدل موبایل ها قابل بازیابی هست ، خواهش می کنم بفرمایند از چه برنامه ای استفاده شده تا آگاهی ما هم افزایش پیدا کنه.
    و یک پیشنهادبه دوستان دیجی کالا؛ البته اگر برایتان مقدور هست ، برای ۱۰ یا ۲۰ نفر اول برگزیده کارگاه آموزشی عکاسی برگزار شود. البته من مطالب آموزنده شما را درباره آموزش عکاسی می خوانم ولی لطف چنین کارگاهی برای علاقه مندان به عکاسی کم تر از برنده شدن یک گوشی مارک نیست .
    ممنون
    و موفق باشید

  11. مهدی فلاح پور

    لصفا بجای ۳ نفر اول به ۷ نفر اول جایزه بدید
    ایشالا دیجی ۱۲۰ ساله بشه

  12. مهدی فلاح پور

    سلام
    مسابقه ی جالبی بود تشخیص خیلی سخته
    ولی ایشالا ادامه داشته باشه
    یه چیز دیگه :
    لطفا لطفا لطفا تعداد جوایزو بجای ۳ نفر اول به ۷ نفر اول افزایش بدید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه