با مشخصات تبلت جدید سامسونگ، (Galaxy Tab A (2016 آشنا شوید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز پیش مطابق با انتظارات، شرکت سامسونگ از مدل جدید (Galaxy Tab A (2016 که یک قلم S Pen هم دارد رونمایی کرد. حال مشتریانی که قلمی شبیه به قلم نوت ۷ را در کنار یک تبلت می‌خواستند هم به خواسته‌شان می‌رسند. این تبلت به شکل رسمی در کره‌جنوبی معرفی شده و قیمتی معادل با ۴۴۰ دلار دارد. هنوز مشخص نیست آیا این محصول جدید شرکت سامسونگ در کشورهای دیگر هم به فروش خواهد رسید یا نه. طبیعتا قیمتی که در صورت امکان فروش در کشورهای دیگر برای این تبلت تعیین خواهد شد هم هنوز نامعلوم است.

اما به هر حال با معرفی این محصول تمام مشخصات آن هم برای‌‌مان روشن شد. می‌دانیم با یک تبلت ۱۰.۱ اینچی طرفیم که نمایشگر FHD دارد. این دستگاه که یک قلم به همراه خود دارد با یک پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰ با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز کار می‌کند. در کنار این مشخصات، ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که تا ۲۵۶ گیگابایت هم قابل ارتقا است از ویژگی‌های دیگر این تبلت شرکت سامسونگ است.

(Galaxy Tab A (2016 از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم دارد که می‌تواند حدود ۱۴ ساعت استفاده متوسط را ممکن کند. نهایتا باید بدانید که این تبلت یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی دارد. تبلت جدید سامسونگ به اندروید ۶.۰ مارشمالو هم مجهز شده است.

‌‌

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه