مشخصات سخت افزاری گوشی OnePlus 3 به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در اینکه شرکت «وان‌پلاس» (OnePlus) کار ساخت گوشی «وان‌پلاس ۳» (OnePlus 3) را شروع کرده، شکی نیست. تا این لحظه اطلاعات مختلفی از این گوشی لو رفته و امروز هم مشخصات افزاری آن به بیرون درز کرد.

براساس اطلاعات لو رفته، گوشی وان پلاس ۳ از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم روی این گوشی استفاده شده است. همچنین مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و از NFC هم بهره می‌برد.

گوشی وان پلاس ۳ از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و NFC بهره می‌برد.

قابلیت NFC در گوشی وان پلاس ۲ وجود نداشت و اضافه شدن آن به وان پلاس ۳ یک ویژگی مثبت خواهد بود. البته «ایوان بلس» (Evan Blass) که در توییتر با نام Eveleaks@ شناخته می‌شود، گفته بود که وان پلاس ۳ از صفحه نمایش AMOLED بهره می‌برد و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. شایعات گفته‌اند که این گوشی از سنسور تشخیص اثر انگشت و پورت USB Type-C بهره می‌برد و چهار یا شش گیگابایت رم خواهد داشت.

شرکت وان پلاس در حال حاضر مشغول آزمایش کردن اندروید N است و احتمال دارد که از این سیستم عامل روی گوشی جدید خودش استفاده کند.

البته چند ساعت پیش اولین تصویری که به وسیله‌ی دوربین جلوی این گوشی گرفته شده بود هم منتشر شد. اندازه‌ی اصلی عکس منتشر شده ۲۴۴۸ در ۳۲۶۴ پیکسل است و همین موضوع احتمال استفاده از یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی روی این گوشی را افزایش داده است. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده که با دوربین جلوی وان پلاس ۳ گرفته شده را مشاهده کنید:

OnePlus-3-Camera

‌‌‌‌‌‌

منبع: Twitter – Weibo

‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محسن

    Wowwwwwwww
    خیلی عالیست ولی چرا تو مشخصاتش اسنپدراگونه ۸۲۰ چهارسته اییه ؟ مگه هشت هسته ای نیست ،،، این که زده دو تا دوهسته ای که …
    اگه ۴ هسته ای باشه که ظلمه اونم با شرایط کنونی ،،، همه داران سخت افزار افزایش میدن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه