منتقدان از Call of Duty: Infinite Warfare راضی‌اند؛ نقدها و نمرات بازی را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

بازی‌کننده‌های زیادی هستند که هر ساله، منتظر عرضه‌ی شماره‌ی جدید مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» یا همان Call of Duty می‌نشینند. شماره‌ی امسال این مجموعه، یعنی Call of Duty: Infinite Warfare، چند روزی است که عرضه شده و منتقدان صنعت بازی‌های ویدیوی، این قسمت ندای وظیفه را هم ارزیابی کرده‌اند.

شماره‌ی امسال Call of Duty را استودیوی بازی‌سازی «اینفینتی وارد» (Infinity Ward) ساخته است؛ این استودیو، سازنده‌ی محبوب‌ترین قسمت‌های ندای وظیفه یعنی «جنگاوری نوین» (Modern Warfare) است. بازی جدید این استودیو یعنی Infinite Warfare، مبارزه را به بیرون از سیاره‌ی زمین برده است. مثل همیشه، یک بخش چند نفره‌ی بسیار خوب و یک حالت زامبی هم در بازی وجود دارد.

CallofDuty-1

در کنار Infinite Warfare، شرکت اکتیویژن هم‌چنین تصمیم به بازسازی Call of Duty 4 و عرضه‌ی همزمان آن با Infinite Warfare گرفته است. البته نسخه‌ای که بازسازی Call of Duty 4 را در خودش دارد، ۸۰ دلار قیمت دارد و ۲۰ دلار از نسخه‌ی اصلی گران‌تر است.

همین چند روز پیش بود که مدیرعامل شرکت اکتیویژن در جلسه‌ی سهامداران این شرکت گفت که انتظار ندارند Infinite Warfare فروشی به اندازه‌ی قسمت سال گذشته‌ی ندای وظیفه، یعنی «عملیات سری ۳» (Black Ops III) داشته باشد.

در ادامه، می‌توانید نظر برخی منتقدان را درباره‌ی Infinite Warfare بخوانید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

GameSpot: نمر‌ه‌ی ۸ از ۱۰

“با سفر به بیرون زمین، و نه فقط دیگر سیارات، بلکه خود فضا، مجموعه‌ی ندای وظیفه محیطی را پیدا کرده است تا بهترین داستان چند سال اخیر این مجموعه را تعریف کند. داستان این بازی، فقط هم روی شخصیت‌های‌اش نمی‌گردد. با این حال، با نگاه به مبارزه‌ی فضایی خوب بخش داستانی، این سوال پیش آمده است که چرا این تجربه‌ی بدون جاذبه در بخش چند نفره بازسازی نشده اتس. بخش زامبی، بسیار اعتیاد آور است و به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند با دوستان‌شان بازی کنند. با اینکه هیچ قسمتی از ندای وظیفه داستانی به خوبی Call of Duty 4 نداشته است، اما تجربه‌های «ریس» و «ایتن» در Infinite Warfare خاطره‌انگیز و به خوبی دوران اوج این مجموعه هستند.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Polygon: نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰

“Infinite Warfare خودش را زمانی نمایان می‌کند که به عنوان یک بسته‌ی کامل به آن نگاه کنید. شکی در آن نیست که Infinity Ward با ادامه ندادن Ghosts تصمیم خوبی گرفته است. Infinite Wafare یکی از بهترین بخش‌های داستانی این مجموعه را دارد و محیط‌های متنوع و نویسندگی خوب‌اش قابل توجه هستند. با اینکه این سطح بالا در بخش چند نفره و زامبی دیده نمی‌شود، به عنوان یک بسته‌ی کامل، بزرگ‌ترین مشکل Infinite Warfare این است که سعی نمی‌کند چیز جدیدی ارایه کند.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Time: نمره‌ی ۲.۵ از ۵

“می‌توان ندای وظیفه‌ی امسال را مجموعه‌ای از بخش‌هایی که جواب داده و نداده عنوان کرد. بد نیست نگاهی به شرکت Ubisoft بیاندازیم که ساختار مجموعه‌ی «فرقه اساسین» (Assassin’s Creed) را از یک مجموعه‌ی سالانه خارج کرد؛ یا مجموعه‌ی Doctor Who که هر از گاهی متوقف می‌شود. بد نیست یادآوری کنیم که رقبای بسیار نیرومندی در مقابل Call of Duty امسال قرار دارند.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Destrcutoid: نمره‌ی ۷ از ۱۰

“Infinite Warfare فقط کمی تلاش می‌کند تا خودش را از Ghosts بی‌روح بالاتر ببرد. تیم سازنده‌ی بخش زامبی کار شگفت‌انگیزی انجام داده و بخش چند نفره هم خوش ساخت است، اما Titanfall مدت‌ها است که از آن جلو زده. با این حال، اگر دنبال چیز جدید هستید، حتی یک بخش تک نفره در فضا، جای دیگری دنبال‌اش بگردید.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

GamesRadar: نمره‌ی ۴ از ۵

“ندای وظیفه امسال بسیار خوب و سرگرم‌کننده است و تجربه‌ای با ثبوت و هیجان‌انگیز ارایه می‌دهد؛ حتی بدون اینکه صحنه‌هایی غافلگیرکننده داشته باشد. این بازی یکی از زیباترین عناوین این مجموعه است، اما صحنه‌ای ندارد که یادم مانده باشد و بخواهم برای دوستان‌ام تعریف کنیم. تجربه‌ای بسیار رضایت‌مند است که شما را ذوق زده نمی‌کند، اما ناراحت‌تان هم نمی‌کند.”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

CallofDuty-5

بقیه‌ی نقدها و نمرات Call of Duty: Infinite Warfare از این قرار هستند. این بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

Gamesbeat: نمره‌ی ۹۳ از ۱۰۰

GameInformer: نمره‌ی ۹ از ۱۰

Attack of the Fanboy: نمره‌ی ۸ از ۱۰

Telegraph: نمره‌ی ۵ از ۵

EGM: نمره‌ی ۷ از ۱۰

GamingTrend: 85 از ۱۰۰

AusGamers: نمره‌ی ۷.۵ از ۱۰

Post Arcade: نمره‌ی ۸ از ۱۰

God is a Geek: نمره‌ ی ۹ از ۱۰

منبع: GameSpot

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Amirhossein

    سلام لطفا بازی های ps4 رو برای فروش بزارید فقط چندتا بازی لگو هست با استاروارز لطفاً بازی هارو موجود کنید بتونیم بخریم

    1. محمد

      نسخه PC هم قرار بدید لطفا .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه