آخرین نتایج بازی‌های جام جهانی را در دیجی‌کالا مگ دنبال کنید

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
نتایج زنده فوتبال جام جهانی

آخرین نتایج بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در دیجی‌کالا مگ دنبال کنید. در طول برگزاری مهم‌ترین تورنمنت ورزشی جهان، دیجی‌کالا مگ با نتایج زنده فوتبال جام جهانی همراه هواداران این ورزش مهیج خواهد بود. برای اطلاع از آخرین نتایج بازی‌های جام جهانی کافی است به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در وب سایت دیجی‌کالا مگ بروید؛ ستون «آخرین نتایج بازی‌ها» در سمت راست این صفحه قرار دارد.

ورود به صفحه ویژه جام جهانی ۲۰۱۸

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه احتمالا هیجان‌انگیزترین اتفاق ورزشی امسال است. در طول یک ماه شاهد جذاب‌ترین مسابقات فوتبال میان بهترین تیم‌های دنیا هستیم؛ یک ماه سرشار از هیجان، اشک و شادی میان بازیکنان و طرفداران. دیجی‌کالا مگ اولین دوره‌ای است که جام جهانی را تجربه می‌کند و تصمیم دارد در این دوره بهترین عملکرد را در پوشش زنده مسابقات و تحلیل بازی‌ها در قالب متن و ویدیو داشته باشد. در صفحه جام جهانی ۲۰۱۸ دیجی‌کالا مگ علاوه بر نتایج زنده فوتبال جام جهانی با اخبار روزانه می‌توانید از تمام حاشیه‌ها و اتفاقات مربوط به مسابقات و تیم‌های حاضر در جام جهانی مطلع شوید. در این اخبار هم اتفاقات مربوط به مسابقات و بازیکنان و داورها و هم حوادث مربوط به طرفداران تیم‌ها را پوشش می‌دهیم. جدول نتایج زنده فوتبال جام جهانی همزمان با بازی‌ها به روز می‌شود و هر روز می‌توانید با مراجعه به آن از نتیجه مسابقاتی که برگزار شده است مطلع شوید.

در بخش ویدیوهای جام جهانی می‌توانید ترکیبی از بهترین گل‌های زده شده در روسیه و حساس‌ترین لحظات بازی‌ها مانند را ببینید؛ لحظات ماندگاری مانند اخراجی که ممکن است ناجوانمردانه باشد یا لحظه‌ی پیروزی بزرگ تیمی که انتظارش را نداشته‌ایم. علاوه بر آن در ویدیوهای دیگر هر از چند گاهی به لحظات مختلف دوره‌های گذشته جام جهانی هم سرک می‌کشیم؛ به گل‌های برتر کلاسیک جام جهانی که اسطوره‌هایی مثل مارادونا و پله زده‌اند.

ویدیوکست‌های اختصاصی پیش از بازی و تحلیل بازی‌ها بعد از انجام مسابقه هر روز پای ثابت ویژه‌نامه جام جهانی دیجی‌کالا مگ است. در این ویدیوکست‌ها هر روز در تعامل با خوانندگان و بینندگان، ستاره بازی‌ها را انتخاب می‌کنیم و مهم‌ترین اتفاق هر بازی را هایلایت کرده و مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

مقالات و یادداشت‌ها هم بخشی از پوشش جام جهانی ۲۰۱۸ در دیجی‌کالا مگ هستند که توسط نویسنده‌های سایت و تعدادی نویسنده مهمان نوشته می‌شوند. اگر علاقمند به نوشتن درباره فوتبال و تیم موردعلاقه‌تان هستید حتی شما هم می‌توانید در بخش نظرات حضور موثر و تعاملی داشته باشید.

جام جهانی فوتبال فرصتی برای دور هم جمع شدن است. حداقل شعار فیفا در همه این سال‌ها اتحاد میان کشورهای حاضر در جام جهانی بوده. به عنوان مخاطبان و تحلیلگران این بازی پرهیجان سعی داریم ما هم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبدیل به رویدادی کنیم که یک ماه و نیم هواداران را دور هم جمع کند تا شورشان را به فوتبال با هم تقسیم کنند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. ایمان

    ببخشید من به شدت دنبال موزیک پس زمینه سایت پیش بینی مسابقات جام جهانی ام لطفا اسم آهنگه رو بگید یا خود موزیک رو توی سایت بارگذاری کنین ممنون میشم پیگیری کنین

  2. کامران شریفى

    سلام.من ثبت نام کردم،ولى صفحه اى براى پیش بینى مسابقات نمى بینم!!

  3. rad6720

    سلام خدمت مدیران سایت دی جی کالا/
    ما هم مثل دوستان اطلاعی از شروع مسابقات در سایت نمی بینیم، لطفاً ما را در جریان بزاری..

  4. محمد امین کریمیان

    با سلام به همه عزیزان….من برای پیش بینی مسابقات طبق توضیحات عمل کردم ولی مسابقه ای رو پیدا نکردم!!! با توجه به اینکه خودتون گفته بودین بنرش در سایت زده شده ولی در عمل چیزی نیس…گفتم در جریان باشید…!!

  5. Sami

    مسابقه پیش بینی جام جهانی ۲۰۱۸ دیجی کالا آخر برگزار میشه یا نه ؟ اگر نه این آدرس مسابقه digikala.com/landing/football رو از دسترس خارج کنید حدودا دو هفته ست زدین “به زودی” ما هم هی هر روز میریم توش میبینیم خبری نیست ! ناامید شدیم ! مرسی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه