نسخه‌ی فیزیکی Destiny 2 نصف بازی اول فروخته است

۲۵ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس گزارشی جدید، فروش نسخه‌ی فیزیکی «دستینی ۲» (Destiny 2)، در مقایسه با بازی اول، شاهد ۵۰ درصد افت بوده است. گزارش تازه‌ی سازمان NPD که وظیفه‌ی بررسی فروش فیزیکی بازی‌ها را در ایالات متحده به دست دارد، گفته که در اولین ماه عرضه‌ی دستینی ۲، این بازی نصف قسمت اول فروخته است. «مایکل السن» (Michael Olson)، تحلیل‌گر موسسه‌ی اقتصادی Piper Jaffray در این باره گفته است: «ماه عرضه‌ی دستینی ۲ در مقایسه با بازی اصلی بسیار ضعیف‌تر عمل کرده است.»

ممکن است با در نظر گرفتن فروش دیجیتال دستینی ۲، مجموعه فروش کلی آن حتی از بازی اول هم بیشتر شود.

به نظر می‌رسد که این فروش کم، فقط هم به ایالات متحده بازنمی‌گردد. گزارش دیگری به این موضوع اشاره کرده بود که در انگلستان هم نسخه‌ی فیزیکی دستینی ۲ در مقایسه با بازی اول، ۵۸ درصد کمتر فروخته است.

البته باید تاکید کنیم که فروش فیزیکی یک بازی، نمایانگر عملکرد آن نیست؛ مخصوصا که بسیاری از گیمرها در سال‌های اخیر به خرید دیجیتال بازی روی آورده‌اند و آمار فروش دیجیتال بازی‌ها رشد کرده است. ممکن است با در نظر گرفتن فروش دیجیتال دستینی ۲، مجموعه فروش کلی آن حتی از بازی اول هم بیشتر شود. این موضوع را هم نباید فراموش کنیم که دستینی ۱ نه تنها روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان، بلکه روی دو کنسول نسل هفتمی پلی‌استیشن۳ و ایکس‌باکس۳۶۰ هم عرضه شده بود.

شرکت بازی‌سازی اکتیویژن، تهیه کننده‌ی دستینی ۲، گفته است که عملکرد این بازی بسیار خوب بوده و رکوردهای بازی اول را در هفته‌ی اول فروش، پشت سر گذاشته است.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه