برای ملاقات مجدد با کاپیتان پرایس مجبورید Infinite Warfare بخرید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته‌های گذشته ابهاماتی درباره نسخه بازسازی شده Call of Duty 4: Modern Warfare وجود داشت. در آغاز هم‌زمان با معرفی این بازی گفته شد که این نسخه به شکل مجزا به فروش نمی‌رسد. با این حال کمی بعد براساس  برخی اظهانظرها حدس و گمان‌هایی زده شد که شاید نسخه بازسازی شده Modern Warfare به شکل جداگانه هم در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

به هرحال اگر فکر می‌کردید ممکن است بتوانید این بازی را به شکل جداگانه تهیه کنید باید ناامیدتان کنیم و بگوییم که براساس آخرین اخبار مشخص شده که برای بازی کردن نسخه بازسازی شده Modern Warfare نیاز دارید Infinite Warfare را بازی کنید و علاوه بر این حتما باید نسخه فیزیکی آن را هم داشته باشید. ظاهرا وجود دیسک در این شرایط راهی برای تایید دسترسی شما خواهد بود.

به هر حال برای کسانی که قصد داشتند به هر حال Infinite Warfare را بخرند این خبر چندان ناراحت کننده نیست اما آن دسته از هواداران Call of Duty 4 که اصلا از حال وهوای بازی جدید Activision خوش‌شان نیامده و قصد دارند صرفا بازسازی Modern Warfare را بخرند این خبر اصلا خوشحال کننده نیست.

جدیدترین بازی از سری Call of Duty که Infinite Warfare نام دارد با استقبال چندان‌ گرمی از سوی مخاطبان مواجه نشده است. تریلر این بازی در یوتیوب یکی از رکوردشکن‌ها در میزان Dislike بود و مخاطبان آن هر طور از دست‌شان بر می‌آمد نسبت به بازی ابراز نفرت کرده‌اند.

شاید به همین دلیل است که برخی حدس می‌زنند اجبار برای خرید این بازی همراه با Modern Warfare یکی از راه‌هایی است که شرکت Activision برای بهبود وضع فروش خود از آن استفاده خواهد کرد.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه