نسخه نهایی watchOS 4 پاییز امسال عرضه می‌شود

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شب گذشته و با برگزاری کنفرانس WWDC 2017 شاهد معرفی نسخه جدیدی از سیستم‌عامل WatchOS بودیم. WatchOS 4، نسخه جدید پلتفرم ساعت‌های هوشمند اپل، پاییز امسال به بازار خواهد آمد. این سیستم عامل جدید شامل قابلیت‌های تازه برای تصاویر پس‌زمینه و تصاویر پس‌زمینه هوشمند از طریق Siri خواهد بود؛ تصاویر پس‎‌زمینه‌ای که از طریق Siri کار می‌کنند بر پایه یادگیری ماشینی شکل گرفته‌اند.

WatchOS 4 اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری هم در حوزه سلامتی در اختیارتان قرار می‌دهد و حتی قادر خواهید بود از طریق NFC ساعت را با دستگاه‌های باشگاه ورزشی هماهنگ کنید.

بخش مدیریت موسیقی watchOS 4 هم پیشرفت کرده. ساعت شما به شکل خودکار موسیقی‌های اپل موزیک را وارد می‌کند و می‌توانید در آن چندین لیست پخش ایجاد کنید.

در کل باید گفت بروزرسانی جدید watchOS 3 تحول چندان عمیقی به حساب نمی‌آید. با این حال به نظر می‌رسد این نسخه جدید با هدف قرار دادن بخش‌های بخصوصی، قادر است تجربه کاربری را بهبود بخشد. گفتنی است توسعه‌دهنده‌گان از همین امروز قادرند به یک نسخه پیش‌نمایش از watchOS 4 دسترسی پیدا کنند و عرضه نسخه نهایی برای کاربران عادی هم در پاییز انجام خواهد شد.

‌‌

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه