نمایشگاه خودرو فرانکفورت؛ میعادگاه بهترین‌ها

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه خودرو فرانکفورت را می‌توان یکی از مهیج‌ترین رویدادهای بزرگ خودرویی دانست. این نمایشگاه هر دوسال یک‌بار در آلمان برگزار می‌شود. بنابراین اگر رویداد امسال را از دست دهید، باید دو سالی را برای هیجان‌انگیزترین رویداد خودرویی دنیا منتظر بمانید!

درهای نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ از پنج‌شنبه این هفته، ۲۳ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر) به روی عموم باز می‌شود و یکشنبه دو هفته دیگر مورخ ۲ مهر (۲۴ سپتامبر) به کار خود پایان می‌دهد. البته کنفرانس خبری و بازدید ژورنالیست‌ها از این رویداد از فردا شروع می‌شود. در همین راستا، استیو فولر (Steve Fowler)، سردبیر مجله‌ی AutoExpress در حساب رسمی توییتر خودش تصویری از جدیدترین مدل بنتلی Continental GT منتشر کرده است.

نمایشگاه خودرو فرانکفورت، میعادگاه بهترین و جدیدترین‌ خودروهای دنیاست. در این رویداد شاهد حضور جدیدترین محصولات از خودروسازهای بزرگ جهان هستیم. حضور شرکت‌های آئودی، ب‌ام‌و، مرسدس‌بنز، پورشه، فولکس‌، بنتلی، هیوندای، جگوار، کیا و رنو قطعی شده است. در ادامه می‌توانید تصاویری از خودروهای احتمالی این نمایشگاه را ببینید. با کلیک روی تصاویر این خودروها می‌توانید مطلب مرتبط با آن را بخوانید.

ب‌ام‌و M5

 

مرسدس پروجکت وان

 

اتومبیل‌های خودران آئودی

 

ب‌ام‌و سری ۸

در رسانه‌های خارجی از نمایشگاه خودرو فرانکفورت با عنوان IAA یاد می‌کنند. در زبان آلمانی به نمایشگاه بین‌المللی خودرو (International Motor Show) عبارت Internationale Automobil Ausstellung اطلاق می‌شود. مخفف این عبارت IAA است که رسانه‌های خارجی برای بیان راحت‌تر از این کلمه استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    کاش منم اونجا بودم:(

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه