نیمار سکوت خودش را پس از خداحافظی با جام جهانی ۲۰۱۸ شکست

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 نیمار

نیمار ، ستاره تیم برزیل از شکست مقابل بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان تلخ ترین شب دوران فوتبالش نام برده است.

نیمار که عملکردش در جریان شکست ۲-۱ برزیل مقابل بلژیک در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ مورد انتقاد عده ای قرار گرفت، این شکست را تلخ ترین لحظه دوران فوتبالش توصیف کرده است. نیمار در ماه فوریه گذشته دچار مصدومیت سنگینی شد و برای سه ماه نتوانست به میدان برود و تنها چند روز قبل از آغاز رقابت های جام جهانی در دیداری دوستانه برای برزیل به میادین بازگشت.

نیمار ۲۶ ساله که در جام جهانی موفق شد دو گل بثمر برساند در صفحه خودش در اینستاگرام نوشته:«این تلخ ترین لحظه دوران فوتبال من است. شکست دردناکی است چون می دانیم که توانایی فتح جام جهانی را داشتیم. شرایط برای تاریخ سازی برزیل مهیا بود اما در نهایت اینگونه نشد. در چنین شرایطی پیدا کردن انگیزه برای اینکه دوباره به میدان بروم واقعا سخت است اما می دانم که خدا به من قدرت خواهد داد تا بار دیگر با موانعی که سر راهم قرار خواهد گرفت روبه‌رو شوم. حتی در زمان شکست هم از دست از قدردانی خدا بر نخواهم داشت. از اینکه عضوی از این تیم بودم خوشحالم و به همبازیانم افتخار می‌کنم. از همه کسانی که از ما حمایت کردند تشکر می کنم.»

صحنه سازی‌های نیمار در چند بازی این دوره از رقابت‌ها باعث شد انتقادهای زیادی از رفتار او شود و عملکرد خوبش در چند بازی تحت الشعاع قرار بگیرد. اظهارات نیمار پس از پیروزی ۲-۰ برزیل مقابل مکزیک در یک هشتم نهایی جام جهانی که عنوان کرد مکزیکی‌ها زیاد حرف می زدند و حالا به خانه رفتند باعث شد آندرس گواردادو بازیکن تیم ملی مکزیک پس از حذف برزیل در اینستاگرام خودش خطاب به نیمار به صورت طعنه آمیز بنویسد: «حالا وقت به خانه رفتن چه کسی شده؟».

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه