هازارد: امباپه شایسته تصاحب توپ طلا است

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
توپ طلا جام جهانی 2018

ستاره تیم ملی بلژیک به تمجید از پدیده ۱۹ ساله فوتبال فرانسه پرداخته است. ادن هازارد در آستانه بازی سه شنبه شب بلژیک مقابل فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عنوان کرده کیلیان امباپه ۱۹ ساله شایسته تصاحب جایزه توپ طلا امسال است. تیم‌های فرانسه و بلژیک از ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف هم می‌روند.

ادن هازارد که عملکرد درخشانش در جام جهانی به خصوص بازی با برزیل باعث شده بار دیگر مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار بگیرد به تلویزیون فرانسه گفته: «امباپه نشان داده که توانایی تصاحب جایزه توپ طلا را دارد. فکر می کنم او همین الان شایسته به دست آوردن این جایزه است. من چند باری با امباپه پای تلفن صحبت کردم. او به من گفت زمانی که کوچکتر بوده عادت داشته کلیپ بازی های مرا تماشا کند. احترام زیادی برای امباپه و کاری که انجام داده قائل هستم. کمتر کسی در تاریخ فوتبال توانسته با چنین سرعتی رشد کند.»

ادن هازارد همچنین درباره رویارویی با همبازی اش در چلسی گفته:«من در دو فصل اخیر در کنار انگولو کانته بازی کردم. بنظر من او بهترین هافبک دفاعی دنیا است. زمانی که کانته روز خوبی داشته باشد، شانس پیروزی تیم ۹۵ درصد خواهد شد.»

هازارد در حالی خودش را برای بازی با فرانسه آماده می کند که پیش از آغاز رقابت های جام جهانی رسیدن بلژیک، فرانسه و انگلیس به مرحله نیمه نهایی را به درستی پیشبینی کرده بود. ستاره چلسی پیش از جام جهانی در اینستاگرام خودش نوشت که تیم های بلژیک، انگلیس، فرانسه و آرژانتین به نیمه نهایی خواهند رسید و دیدار فینال بین تیم های بلژیک و انگلیس برگزار خواهد شد. در صورتی که تیم بلژیک از سد فرانسه بگذرد و انگلیس هم کرواسی را شکست دهد، پیشبینی هازارد از دیدار فینال هم درست در خواهد آمد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه