هایپرلوپ وان اولین تست کامل خود را موفقیت آمیز انجام داد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Hyperloop One خبر از آزمایش موفق تکنولوژی هایپرلوپ خود داده است. این آزمایش در روز ۱۲ ماه می در محیط خلا انجام شده است. در این تست، وسیله‌ی نقلیه‌ی هایپرلوپ که به صورت مغناطیسی شناور می‌ماند، با سرعت ۷۰ مایل در ساعت از مسیر آزمایشی هایپرلوپ وان حرکت کرد.

خبرگزاری The Verge هم‌چنین تصویر تازه‌ای از کپسول جدید هایپرلوپ وان منتشر کرده است. این پاد ۲۸ فوت طول دارد و با استفاده از آلومینیوم و فیبر کربن ساخته شده. با استفاده از پیشران الکترومغناطیسی و هم‌چنین تکنولوژی Mag-lev، این کپسول می‌تواند هم انسان و هم بار را با سرعت مافوق صوت حمل کند.

ویدیویی که می‌بینید، از آزمایش موفقیت آمیز هایپرلوپ است که در سرعت پایین انجام شده. قرار است در نسخه‌ی نهایی، کپسول‌ها با سرعت ۷۰۰ مایل در ساعت حرکت کنند.

«شروین پیشه‌ور»، موسس شرکت هایپرلوپ وان، آزمایش خودشان را به اولین پرواز «برادران رایت» تشبیه کرده است. پیش‌هور هم‌چنین گفته که سیستم حمل و نقل هایپرلوپ، امن‌ترین، پاک‌ترین و سریع‌ترین نوع حمل و نقل در دنیا خواهد بود.

پیشه‌ور گفته است: “هایپرلوپ وان با اولین آزمایش موفقیت آمیز و کامل سیستم هایپرلوپ خود، کاری کرده است که تا به حال توسط هیچ کس انجام نشده بود.”

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه