هشدار سرمربی پیشین تیم انگلیس به سه شیرها در مورد سوئد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم انگلیس اریکسن

سرمربی پیشین تیم انگلیس درباره بازی با سوئد به سه شیرها هشدار داده است. اسون گوران اریکسن که بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده داشت و در جام جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ با این تیم به مرحله یک چهارم نهایی رسید، به گرت ساوت گیت و شاگردانش برای بازی با سوئد در مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۱۸ هشدار داده است.

اریکسن سوئدی درباره بازی انگلیس و تیم ملی کشورش در مرحله یک چهارم جام جهانی ۲۰۱۸ گفته:«بنظر من کار انگلیس برای شکست دادن برزیل آسان تر از کسب پیروزی مقابل سوئد بود. نفوذ به خط دفاعی سوئد بسیار سخت است. انگلیس کار سختی برای باز کردن دروازه این تیم خواهد داشت. مهاجمان این تیم به نوعی مدافع هستند. مدافعان این تیم تمامی توپ ارسالی را به خوبی دور می کنند. این تیم در زمینه دوندگی و قدرت بدنی بسیار قوی است و بازیکنان متعهدی دارد.

انگلیس شانس خوبی برای رسیدن به نیمه نهایی دارد اما اگر کسی فکر می کند کار آن ها مقابل سوئد آسان خواهد بود باید بگویم که اشتباه می کند. بازی با سوئد قطعا سخت ترین بازی انگلیس در این جام خواهد بود. روی این موضوع شرط می بندم. عقلم می گوید که انگلیس برنده می شود اما قلبم نظر دیگری دارد.

انگلیس بازیکنان خوبی مثل استرلینگ و کین دارد که می توانند سرنوشت بازی را در یک لحظه عوض کنند اما نباید فراموش کرد که ایتالیا در ۱۸۰ دقیقه نتوانست به سوئد گل بزند و آلمان تنها در آخرین ثانیه های بازی روی یک ضربه آزاد پیروز شد. باید به انگلیس و گرت ساوت گیت برای رسیدن به این مرحله تبریک گفت. من برای آن ها خوشحالم. انگلیس تیم برتر زمین مقابل کلمبیا بود و با شایستگی صعود کرد.»

تیم‌های انگلیس و سوئد از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه در مرحله یک چهارم به مصاف هم می روند. برنده این بازی با برنده دیدار تیم های کرواسی و روسیه در نیمه نهایی بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه