همین حالا Overwatch را رایگان بازی کنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر شما هم مثل ما ماه‌ها است که منتظر عرضه‌ی اکشن اول شخص بلیزارد هستید، این خبر خوب را به شما می‌دهیم که امکان بازی کردن Overwatch به صورت رایگان فراهم شده است. از دیشب، نسخه‌ی آزمایشی Overwatch به صورت رایگان برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

از داخل کنسول خود عبارت Overwatch Beta را جستجو کنید تا به صفحه‌ی دانلود بازی برسید.

نسخه‌ی آزمایشی (بتا) بازی Overwatch تمام ۲۱ شخصیت بازی و تمام نقشه‌هایی که در نسخه‌ی نهایی وجود خواهند داشت را در خود جای داده است. این بتا، از دیروز آغاز شده است و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت؛ یعنی فقط تا روز نهم می (۲۰ اردیبهشت) وقت دارید بازی Overwatch را به صورت رایگان امتحان کنید.

برای بازی کردن Overwatch به صورت رایگان، اگر روی رایانه‌های شخصی هستید، نرم‌افزار Battle.net را روی کامپیوترتان نصب کنید. گزینه‌ی نصب بازی Overwatch به صورت خودکار روی آن فعال است و می‌توانید بازی را دانلود و اجرا کنید.

Overwatch-1

اگر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن یا ایکس‌باکس هستید، از داخل کنسول خود عبارت Overwatch Beta را جستجو کنید تا به صفحه‌ی دانلود بازی برسید. البته تبلیغات بازی روی صفحه‌ی اصلی کنسول‌تان به‌قدری زیاد است که احتمالا با روشن کردن کنسول‌تان، Overwatch را روی همان صفحه‌ی اصلی می‌بینید. با این حال، اگر روی کامپیوتر یا موبایل هستید، می‌توانید به دو لینک زیر سر بزنید و بازی را مستقیما از فروشگاه ایکس‌باکس و فروشگاه پلی‌استیشن به صورت رایگان به لیست بازی‌های کنسول‌تان اضافه کنید.

بازی Overwatch، اولین اکشن اول‌شخصی است که استودیوی بزرگ بلیزارد ساخته است. مثل دیگر بازی‌هایt این استودیوی بازی‌سازی، Overwatch هم کیفیت‌های ساخت بسیار بالایی دارد. بازی یک اکشن اول‌شخص قهرمان-محور است. هر ۲۱ شخصیت بازی، قدرت‌ها و قابلیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.

بازی Overwatch قرار است در روز ۲۴ام ماه می (۴ خرداد) برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

به مناسبت انتشار نسخه‌ی آزمایشی بازی، بلیزارد تریلری سینمایی از بازی منتشر کرده است که می‌توانید آن را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

صفحه‌ی Overwatch در PlayStation Network

صفحه‌ی Overwatch در Xbox Live

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ryuzaki

    سلام من بازی رو دانلود کردم ولی مثل اینکه اکانتش رو باید خرید راهی برای رایگان بازی کردن نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. Avatar سعید

      خیر هیچ راهی نداره :DDD

  2. Avatar یوسف

    سلام.چطور میشه این بازی رو بصورت اورجینال از بتل نت خرید و دانلود کرد لطفا در مورد فرآیند نصب این بازی که من هرچقدر تحقیق کردم در موردش گیج تر شدم توضیح میدین و اینکه چطور باید پول رو پرداخت کنیم توسط کارت

  3. Avatar حسن

    بلیزارد خیلی کارش درسته.
    تریلر بازیهاش از ۹۰% فیلمهای هالیووده قشنگتره. (میدونم یه کم زیاده روی کردم)
    و بازیهاش که واقعا عالیه
    بعد از ۴ سال هنوز هم Starcraft بازی میکنم و بعد از ۱۱ سال هنوز world of warcraft. ( با ۳۵ سال سن )

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه