هنگام بازی با فیجت اسپینر این اصول ایمنی را رعایت کنید

۲۲ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا مجموعه‌ای از اصول راهنمای ایمنی برای استفاده از فیجت اسپینر منتشر شده که باعث می‌شوند بتوانید تجربه‌ای بهتر و ایمن‌تر هنگام استفاده از این گجت‌ها داشته باشید. این قواعد ایمنی بویژه درباره اسپینرهای فلزی و آن دسته از اسپینرها که از باتری استفاده می‌کنند صادق است.

اگر اسپینر دارید فراموش نکنید که هنگام کار با آن اسپینر را کنار صورت‌تان قرار ندهید یا آن را داخل دهان‌تان نکنید. طبق قواعد ایمنی عنوان شده، نباید اجازه دهید کودکان زیر ۳ سال با این وسیله‌ بازی کنند. اما اگر اسپینرتان باتری می‌خورد هم باید حواس‌تان را به چند نکته جمع کنید. یکی از نکات مهم این است که اسپینر را موقعی که در حال خوابیدن هستید به شارژ نزنید.

برخی از قواعد هم برای تولید این اسپینرها تعریف شده، برای مثال گفته شده اسپینرهایی که برای استفاده کودکان ۱۳ سال یا زیر این سن طراحی می‌شوند باید گواهی‌نامه تولید کودکان بگیرند.

به هر حال گزارش‌هایی از خطرات استفاده نادرست از این وسیله منتشر شده و این اصول ایمنی هم در واکنش به این اتفاقات بیان شده‌اند.

اگر کودکی در خانه دارید مراقب باشید اسپینر را به دهانش نزدیک نکند و حواس‌تان باشد اگر اسپینرتان باتری‌خور است موقع خواب آن را به شارژ نزنید.

منبع: The Verge


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ناشناس

    ممنون

  2. Avatar احمد

    اسپینرو در هنگامه استفاده ترفه کسی پرت نکنید
    داشتیم میگم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه