وان‌پلاس ۳ در ۶ مدل مختلف راهی بازار می‌شود

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سایت خرده‌فروشی چینی «اپومارت» (Oppomart) لیستی از تلفن همراه هوشمند «وان‌پلاس ۳» (OnePlus 3) تهیه کرده است که مشخصات این گوشی در آن لیست شده. قبلا گفته شده بود که چهار مدل از این گوشی ساخته می‌شود؛ اما ظاهرا ۶ مدل مختلف از این تلفن همراه هوشمند در دست ساخت است. سه مدل از این‌ها با ۴ گیگا بایت رم و ۳۲گیگابایت، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهند شد. سه مدل دیگر هم با ۶ گیگابایت رم و با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت،  ۶۴ گیگابایت و  ۱۲۸ گیگابایت موجود خواهند بود.

این لیست یکی از مدل‌ها را ۳۶۹ دلار قیمت‌گذاری کرده. حدس می‌زنیم این مدل ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته باشد. روز  ۲۵ خرداد ماه از گوشی وان‌پلاس ۳ رونمایی می‌شود. این رویداد با استفاده از قابلیت واقعیت مجازی پخش خواهد شد و وان‌پلاس هدست واقعیت مجازی خود را با نام Loop عرضه خواهد کرد. تا کنون ۳۰.۰۰۰ دستگاه از این هدست سفارش داده شده که به‌صورت رایگان در اختیار متقاضیانی قرار می‌گیرد که برای آن ثبت‌نام کرده بودند؛ این افراد تنها هزینه‌ی حمل هدست‌شان را می‌پردازند. هدست واقعیت مجازی گوگل با نام Google Cardboard viewer که سال گذشته در مراسم رونمایی وان‌پلاس ۲ عرضه شد، هنوز قابل استفاده است.

3plus

طبق لیست اپومارت، وان‌پلاس ۳ نمایشگر ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ برخوردار خواهد بود. دوربین پشت آن ۱۶ مگاپیکسلی است که از سنسور سونی IMX298 بهره می‌برد. دوربین جلوی این محصول هم ۸ مگاپیکسل است. ظرفیت باتری آن هم  ۳۶۵۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. همچنین حسگر تشخیص اثرانگشت آن هم زیر نمایشگر قرار گرفته است. سیستم عامل Oxygen که براساس اندروید ۶.۰ ساخته شده هم از قبل روی این دستگاه‌ها نصب شده است.

‌‌‌

منبع: Phone Arena

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. میثم

    htc one m9 اسمش رو عوض میکرد سنگین تر بود .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه