واکنش آلمانی‌ها به پیروزی دراماتیک مقابل تیم سوئد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی آلمان و سوئد

سرمربی تیم ملی آلمان پس از پیروزی دراماتیک مقابل سوئد در بازی آلمان و سوئد به تمجید از شاگردانش پرداخت. یواخیم لوو که تیمش شکست ۰-۱ را در ثانیه های پایانی بازی با پیروزی ۲-۱ مقابل سوئد عوض کرد تا به جام جهانی ۲۰۱۸ بازگردد، تاکید کرده شاگردانش هیچ گاه امید خودشان برای بازگشت به بازی و کسب پیروزی را از دست ندادند.

لوو پس از بازی گفت:« بازی پرهیجان و احساسی بود. تیم نهایت تلاش خودش را کرد و هیچ وقت تسلیم نشد. پس از دریافت گل توانستیم آرامش مان را حفظ کنیم. در بین دو نیمه از بازیکنان خواستیم سریع تر پاسکاری کنند و در نیمه دوم در این کار موفق بودیم و توانستیم بازیکنان سوئد را خسته کنیم.

در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردیم. چند موقعیت خیلی خوب داشتیم که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم اما مهمترین چیز این بود که تیم روحیه و امیدش را از دست نداد. هیچ گاه امیدمان را برای بازگشت به بازی از دست ندادیم. او روی تونی کروس روی گل حریف اشتباه کرد و معمولا چنین اشتباهاتی از او نمی بینیم. ضربه آزاد او فوق العاده بود. کروس شایسته این لحظه است و برای او خوشحالم.»

تونی کروس هم که عملکردش در بازی با مکزیک مورد انتقاد قرار گرفت و روی گل تیم سوئد مقصر بود پس از گلی که در دقیقه ۹۵ با یک ضربه آزاد تماشایی بثمر رساند گفت:«گل سوئد تقصیر من بود و مسئولیت آن را بر عهده می گیرم ولی در نهایت همه چیز را درست کردم و این بنظرم شجاعت می خواهد. وقتی در یک بازی بیش از ۴۰۰ بار توپ را در اختیار میگیری و پاس می دهی اینکه چند بار هم پاس اشتباه بدهی کاملا طبیعی است. در هر صورت من اشتباه خودم را می پذیرم. ظاهرا خیلی افراد در آلمان از اینکه سوئد ما را امشب حذف می کرد خوشحال می شدند، اما ما اجازه نخواهیم داد آنها به این سادگی خوشحال شوند. آلمان به این سادگی ها حذف نخواهد شد.»

تیم آلمان با این نتیجه ۳ امتیازی شد تا پس از مکزیک در رده دوم گروه ششم قرار بگیرد. این تیم در دور پایانی مرحله گروهی باید با کره جنوبی بازی کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه