واکنش بلژیکی‌ها به پیروزی دراماتیک مقابل تیم ژاپن

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم بلژیک ادن هازارد جام جهانی 2018

سرمربی تیم بلژیک پس از پیروزی دراماتیک مقابل ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۸ به تمجید از شاگردانش پرداخت. روبرتو مارتینز پس از اینکه تیمش موفق شد شکست ۰-۲ مقابل تیم ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را با پیروزی ۳-۲ عوض کند، از روحیه و ذهنیت شاگردانش تمجید کرد. بلژیک جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی باید با برزیل بازی کند.

روبرتو مارتینز به خیرنگاران گفت:«پس از عقب افتادن با دو گل باید سریع راه حل پیدا کرد اما مهمترین چیز این است که تیم اراده و اتحاد خودش را در چنین شرایطی نشان دهد و فکر می‌کنم که بازیکنانم نشان دادند که چقدر به دنبال موفقیت در این جام هستند. هر تیمی نمی‌تواند در جام جهانی بازی باخته با دو گل را با پیروزی عوض کند. این اراده بالا، روحیه شکست ناپذیری و همچنین شخصیت قوی بازیکنان را نشان می‌دهد. اینکه در همان ۹۰ دقیقه توانستیم به بازی برگردیم و در نهایت هم پیروز شویم واقعا دستاورد بزرگی است. واقعا به شاگردانم افتخار می‌کنم. باید به ژاپن تبریک بگویم. آنها در نیمه اول به خوبی ما را کلافه کردند و در مقابل دروازه زهردار بودند.»

ادن هازارد بازیکن کلیدی تیم بلژیک هم پس از بازی به خبرنگاران گفت: «پس از اینکه دو گل دریافت کردیم، همه یاد بازی با ولز در یورو ۲۰۱۶ و اتفاقاتی که آنجا رخ داد افتادیم اما در عین حال می دانستیم که می توانیم به ژاپن گل بزنیم. ما بازیکنانی داریم که می توانند جریان بازی را در یک لحظه تغییر دهند. نیمکت نشینان ما تفاوت را رقم زدنند. از پیروزی در این بازی و صعود به مرحله یک چهارم خیلی خوشحالیم. واکنش تیم به دو گل حریف بسیار مثبت بود. شاید به چنین بازی نیاز داشتیم. بازی روز جمعه با برزیل قطعا جذاب خواهد شد. فعلا باید استراحت کنیم چون بازی سختی در انتظارمان است.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه