وضعیت مالی سامسونگ از همیشه بهتر است

۱۷ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال ۲۰۱۶ برای شرکت سامسونگ با سختی‌های بسیاری همراه بود. پس از رسوایی‌هایی که در اثر انفجارهای گلکسی نوت ۷ پیش آمد، سامسونگ با نوعی بحران تمام‌عیار مواجه شد و اثرات این بحران در اولین فصل مالی سال ۲۰۱۷ هم این شرکت را رها نکرد به شکلی که در فصل اول مالی امسال هم شاهد ۹ درصد کاهش سود عملیاتی نسبت به سال قبل بودیم.

اما پیش‌بینی‌های جدید نشان می‌دهند سود عملیاتی فصل دوم سامسونگ بالاترین رقمی است که این شرکت تا به حال در این فصل مالی کسب کرده و اگر این پیش‌بینی‌های مالی کاملا محقق شوند، سامسونگ یک رکورد تاریخی را می‌شکند.

طبق آنچه این شرکت اعلام کرده، درآمد فصل مالی دوم حدود ۵۲ میلیارد دلار است که به سود عملیاتی ۱۲.۱۱ میلیارد دلاری منجر می‌شود. سودی که با افزایش ۷۲ درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته می‌تواند رکوردهای قبلی را جابه‌جا کند.

این آمار جدید از آنچه تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کردند هم بهتر است و در عمل سامسونگ را در آستانه معرفی نوت ۸ در جایگاه مناسبی قرار می‌دهد.

درآمد شرکت سامسونگ از طریق منابع گوناگونی افزایش یافته است. فروش گوشی‌های هوشمند، فروش نمایشگرها و درآمدهای حوزه نیمه‌هادی‌ها همه به این افزایش قابل‌توجه درآمد یاری رسانده‌اند.

باید دید با معرفی گلکسی نوت ۸ شرایط مالی سامسونگ به چه سمت و سویی حرکت می‌کند.

منبع: Phone Arena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه