ویدئوی تست مقاومت گوگل پیکسل ۴XL در برابر ضربه و خط و خش

۱۸ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر ویدیوهای مربوط به تست مقاومت گوشی‌‌های هوشمند را مشاهده می‌کنید، احتمالا زک را می‌شناسید که با نام کاربری JerryRigEverything در یوتیوب شناخته می‌شود. تقریبا هیچ گوشی هوشمند یا گجتی نیست که بتواند از تست‌های عجیب این فرد جان سالم به در ببرد.

مهمان آخرین تست زک نیز، پرچم‌دار جدید شرکت گوگل یعنی پیکسل ۴XL بود که مورد انواع و اقسام تست‌ها قرار گرفت و در آخر نیز نتوانست مقاومت خوبی از خود نشان دهد. البته پیکسل ۴XL تقریبا در تمامی تست‌ها مقاومت خوبی از خود نشان داد اما تست نهایی زک را نتوانست با موفقیت پشت سر بگذارد و به سادگی تحت فشار ناشی از خمیدگی، شکست.

جالب اینجاست هنگامی که فشار از پنل پشتی وارد می‌شود، پیکسل ۴XL مقاومت خوبی دارد. اما همین که به قسمت جلوی گوشی فشار وارد شود، فریم دور گوشی می‌شکند. طبق نتیجه گیری زک، خطوط آنتن هستند که باعث ضعف این گوشی شده‌اند. اما خب این نمی‌تواند توجیه خوبی برای ضعف پیکسل ۴XL به حساب بیاید که پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ گوگل نیز است!

شما عزیزان می‌توانید این ویدئو را در بالا تماشا کنید.

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بهروز

    ولی برام خیلی جالبه که گوگل در این گوشی خیلی خوب تونسته دوربین های پشتی رو مخفی نگه داره ، با توجه به اینکه ظاهر دوربین های این گوشی با ظاهر دوربین های iphone 11 pro max و یا iphone 11 یکی هستش ولی ما در گوشی های جدید آیفون ، لنزهای دوربین رو بطور فوق العاده بزرگ و بد قیافه میبنیم ، در صورتی که در گوشی جدید پیکسل گوگل ، لنزهای دوربین به هیچ وجه آزار دهنده و بد قیافه و البته بزرگ نیستن .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه