[ویدیو] خودروی جدید ولوو انرژی‌اش را از ماشین‌های دیگر می‌گیرد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

ولوو (volvo) یک مدل جدید از ماشین‌های شاسی بلند لوکس خود را به بازار عرضه کرده. این مدل نسخه برقی بنزینی (Plug-in hybrid) ولوو XC90 است که XC90 T8 نام دارد. پیش از این ولوو XC90 مورد استقبال قرار گرفته بود و حال مدل جدیدی از این خودرو که امکان استفاده از برق به عنوان منبع انرژی را هم دارد به بازار عرضه می‌شود. موتور این خودرو، موتور بنزینی چهار‌ سیلندر در کنار یک موتور الکتریکی است. عرضه مدل جدید به معنای یک کمپین تبلیغاتی جدید برای شرکت ولوو است و ولوو هم تبلیغات خلاقانه‌ای را برای این خودروی جدید در نظر گرفته.

volvo2

طرح تبلیغاتی ولوو که «Highway Robbery» نام دارد دستگاهی است که در یکی از بزرگراه‌های کالیفرنیای جنوبی قرار گرفته، با عبور هر ماشین از این وسیله که در سطح اتوبان قرار دارد مقداری آب با فشار وارد یک مولد برق می‌شود و این مولد مقداری برق وارد خودرو XC90 T8 می‌کند که در کنار جاده پارک شده است. به این ترتیب این خودرو با این ترفند از انرژی تولید شده توسط خودروهای دیگر برای شارژ خود استفاده می‌کند. کمی جلوتر از این دستگاه یک نمایشگر بزرگ قرار دارد که با عبور هر خودرو پیامی را روی صفحه نمایش‌اش پخش می‌کند و به شوخی از خودروهایی که عبور می‌کنند بابت انرژی ای که در اختیار XC90 T8 قرار داده‌اند تشکر می‌کند.

گرچه این راه برای شارژ خودرو چندان واقع بینانه و عملی نیست اما هدف واقعی ولوو بیش از هر چیز  جلب توجه رانندگان با عبور از دستگاه تعبیه شده و دیدن پیام در صفحه نمایش است. بد نیست بدانید قیمت مدل XC90 T8 در ایالات متحده از ۶۸۱۰۰ دلار آغاز می‌شود. می‌توانید این ویدیوی تبلیغاتی جدید را در ادامه تماشا کنید:

‌‌

منبع: THE VERGE
‌‌کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه