[ویدیو] تبلیغ جدید دوربین ۳۶۰ درجه LG G5

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تاکید تبلیغ جدید LG G5 بر روی دوربین ۳۶۰ درجه آن است. این تبلیغ نشان می‌دهد که شرکت ال‌جی برای آسان کردن استفاده از این دوربین چه تلاشی به خرج داده.
دوربین ۳۶۰ درجه یکی از لوازم جانبی این گوشی است که با آن می‌توانید‌ با زاویه‌ ۳۶۰ درجه عکس و فیلم بگیرید. این لوازم جانبی تحت نام «دوستان» (Friends) معرفی شده اند. این لوازم جانبی شامل ماژول مربوط به دوربین، ماژول صدا و یک دوربین ۳۶۰ درجه هستند. ماژول مربوط به دوربین به انتهای گوشی متصل می‌شود، برای حرفه‌ای‌تر کردن عکاسی به کار می‌رود و ۷۰ دلار قیمت دارد. ماژول صدای آن امکان می‌دهد صدای موزیک‌های کیفیت پایین را با کیفیت بالا گوش کنید و برای‌تان ۱۵۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت. دوربین ۳۶۰ درجه و یک هدست واقعیت مجازی این گوشی هم ۲۰۰ دلار قیمت دارند.

این دوربین از ویدیوها تا رزولوشن ۲k پشتیبانی می‌کند. محتوای ویدیوهای ضبط شده را می‌توانید روی هدست واقعیت مجازی Cardboard و دستگاه‌های تطبیق پذیر با سرویس YouTube 360 تماشا کنید. این دوربین باتری ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که با آن می‌شود در حدود ۷۰ دقیقه ویدیو ضبط کرد. این دوربین را با گوشی G5 هم می‌توان به آسانی کنترل کرد.

ویدیوی تبلیغاتی جدید شرکت ال‌جی را که درباره دوربین ۳۶۰ درجه پرچمدار جدید این شرکت است می‌توانید در ادامه تماشا کنید:





منبع: GSMArena
‌‌کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه