پاسخ‌های صحیح مسابقه کدام عکس، کدام گوشی؟

۱۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کلید مسابقه کدام عکس کدام گوشی

همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید و احتمالا جزو مشارکت‌کننده‌ها هم بوده‌اید، ما به مناسبت تولد یک‌سالگی دیجی‌کالا مگ، مسابقه‌ی بزرگی با نام «کدام عکس، کدام گوشی؟» برگزار کردیم. می‌دانیم که اکثر شما منتظر هستید تا جواب‌های صحیح مسابقه منتشر شود و بتوانید عملکرد خود را ارزیابی کنید. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم. در ادامه‌ی این مطلب می‌توانید به پاسخ‌های صحیح و لینک دانلود فایل کاملا دست‌نخورده‌ی تمام عکس‌ها دسترسی داشته باشید. ترتیب گالری عکس‌ها دقیقا مطابق با مطلب اصلی تنظیم شده است. از لینک زیر می‌توانید به مطلب اصلی هم دسترسی داشته باشید. به‌زودی جزئیات بیشتر در مورد تعیین برندگان و اطلاعات و آمارهای تکمیلی در مطلب مجزایی منتشر خواهد شد.

مسابقه کدام عکس، کدام گوشی؟ (به مناسبت تولد یک‌سالگی دیجی‌کالا مگ)

مقایسه اول

«عکاسی منظره شهری»

دانلود عکس‌ها با اندازه و اطلاعات اگزیف کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه دوم

«عکاسی نمای نزدیک»

دانلود عکس‌ها با اندازه و اطلاعات اگزیف کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه سوم

«عکاسی سلفی»

دانلود عکس‌ها با اندازه و اطلاعات اگزیف کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه چهارم

«عکاسی در نور کم»

دانلود عکس‌ها با اندازه و اطلاعات اگزیف کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

مقایسه پنجم

«عکاسی با فلش»

دانلود عکس‌ها با اندازه و اطلاعات اگزیف کامل
دانلود عکس ۱ دانلود عکس ۲ دانلود عکس ۳ دانلود عکس ۴ دانلود عکس ۵ دانلود عکس ۶ دانلود عکس ۷

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱۲ دیدگاه
  1. علی

    اقای چینه کش واسه منم ایمیلی نیومده

  2. محمود

    ببخشید.ازکجابفهمیم امتیازمون چقدرشده

  3. A

    من در مسابقه شرکت کردم ولی هیچ ایمیلی دریافت نکردم اگر امکانش هست پیگیری کنید.

  4. من

    اقای چینه کش لطفا رسیدگ کنین من وداداشم دقیقا یه چیز نوشتیم ودقیق چک کردیم …باا داداشم پیام ۳۵تایی اومد ولی برا من نیومده برا یوی از دوستام امروز اومد اغاول برا من هنوز نیومده همین ایمیل

  5. Elham.al

    سلام آقای چینه کش، من با همین ایمیلی که کامنت میزارم تو مسابقه شرکت کردم و آخرش هم پیام با موفقت ثبت شد(تقریبا همچین چیزی) اومد. دو سه بار هم جوابا رو تست کردم همشون رو درست زدم(امتیاز ۳۵)، ولی ایمیلی برای من رسال نشده.
    اگر میشه لطف بفرماین چک کنین. ممنون

  6. امیرحسین

    ۳۳ امتیاز! تو سلفی ها نوت ۷ و اس ۷ رو جابجا زدم که بازم چیزی از ارزش هام کم نمیکنه 😉 دَمَم گرم

  7. محمد

    با سلام بدون هیچ ترفندی تو وقت کم فقط از روی عکسای کوچیک (نه در اندازه واقعی)۵موردو درست گفتم!
    مرسی از مسابقه زیباتون بازم از این کارها بکنید

  8. abbbas

    اگر سخت افزار s7dous باs7 هیچ فرقی نداشته باشه اینجا توی این مسابقه تنها جایی است که حجم عکسای s7 بیشتر از note7 است!
    قضیه بشدت مشکوکه!
    مجله دیجیکالا پاسخگو باش!
    (اگزیف ها قابل تغییرند).

  9. کارشناس رسمی سایت GSMARENACOM

    سلام

    برادر من هیچ اشتباهی نشده چیه؟ بیشترین سایز عکس دوربین HTC10 در حالت نرمال ۳۰۰۰*۴۰۰۰ نیست.این سایز دوربین Iphone6s هست.شما سایزهارو تغییر دادین.همینطور در دوربین Iphone5sوایت بالانس در حالت اتو نبوده در عکس شهری.

  10. ایمان.الف

    سلام
    من تمام ۳۵ سوال را صحیح پاسخ دادم.
    چرا برام ایمیل نیومده؟

    1. ارش دهقان

      من هم به تمام سوالات پاسخ صحیح دادم ولی به yahoo mail بنده ایمیلی ارسال نشده

  11. Jbl

    به نظر من دلیل اینکه ۱۶۴ نفر ۳۵ امتیاز کامل را گرفتن اینه:توی چهار مرحله از پنج مرحله که عکس هاتوسط دوربین های اصلی گوشی ها گرفته شده (درسته که پنج گوشی از هفت گوشی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارند اما با دانلود عکس ها و مراجعه به قسمت details رزولوشن طول ×عرض عکس ها را زده(ضرب آن ها برابر مگاپیکسل دوربین است) که با دانستن پیکسل های طول ×عرض عکس های هر گوشی معلوم میشه هر عکس واسه کدوم گوشی است تنها سه گوشی S7 و note7 و iphone 6s رزولوشون طول ×عرض آن ها برابر است که عکس های ایفون به راحتی قابل تشخیص است پس توی این چهار مرحله تنها مشکل دو گوشی s7 و note7(درآخر توضیح میدم چگونه از هم تشخیص بدیم) اما در مرحله سلفی از همان راه حل (پیکسل های طول × عرض)سه گوشی را میتوان تشخیص داد و گوشی های htc و sony و s7 و note 7 رزولوشن طول در عرض یکسانی دارند برای تشخیص آن ها باید باز هم به details عکس مراجعه کرده در قسمت بالایی Date روز و زمانی مشخص است(این تاریخ و ساعت در Details عکس های مسابقه اصلی نمایان بود) با وجود اینکه ساعتی که تو مسابقه اصلی برای عکس ها زده با زمانی که عکس های واقعی(عکس هایی که بعد از پایان مسابقه انتشار یافت) تفاوت دارد اما میتوان از همان زمانی که در مسابقه اصلی زده استفاده کرد به طوریکه برای تشخیص اینکه کدام عکس از چهار عکس سلفی مربوط به گوشی htc است تنها کافی است که زمان عکس های چهار مرحله ای که با دوربین اصلی گرفته شده را نگاه کنیم (در چهار مرحله ای که با دوربین اصلی گوشی عکس گرفته شده با استفاده از  رزولوشن های طول × عرض گوشی htc مشخص شده بود)سپس زمان چهار عکس سلفی را مشاهده میکنیم هر کدام به زمان چهار عکس htc نزدیک تر بود آن عکس با گوشی htc گرفته شده است برای گوشی سونی هم میتوان از این راهکار استفاده کرد پس تنها ۱۰ عکس باقی میماند که پنج تا از آنها s7 و پنج تا ی دیگر note7 است(مرحله ۱ عکس ۴و۷ مرحله دو عکس ۱ و ۷ مرحله سه عکس ۳ و ۷ مرحله چهار عکس ۲ و ۵ مرحله ۵ عکس ۱ و ۳ )، این ۱۰ عکس را به ترتیب زمان قرار میدهیم پنج عکس اول مربوط یه یک گوشی ( مرحله یک عکس ۴ مرحله دو عکس ۷ مرحله سه عکس ۲ مرحله چهار عکس ۵ مرحله پنج عکس۱) و پنج عکس دوم مربوط به گوشی دیگر است(مرحله یک عکس۷ مرحله دو عکس ۱ مرحله سه عکس ۵ مرحله چهار عکس ۲ مرحله پنج عکس ۳ ) یعنی یگ گروه از عکس ها S7  و یک گروه دیگر عکس ها note7 است میتوان تنها با حدس زدن یکی از عکس ها که note 7 یا s7 است کل گروه را فهمید در ضمن اگر هم نتونستید عکس های ایفون از دو گوشی سامسونگ را تشخیص بدهید میتوان به همین روش زمان عکس ها و تنها تشخیص یک عکس تمام عکس های ایفون را تشخیص بدهید. راحت ترین راه این است که یک جدول تشکیل بدهید اسم هر گوشی را بنویسید مقابل اسم گوشی زمان مراحلی که میدانید بنویسید(عکس هایی که از رزولوشن طول ×عرض فهمیدید) سپس از طریق زمان عکس ها میتوانید اون مرحله ای را که نمیدونید بفهمید. برای مثال عکس های گوشی htc که در  چهار مرحله را که از طریق دوربین اصلی گرفته شده است با استفاده از رزولوشن طول × عرض تشخیص میدهیم.
    m1 m2 m3 m4 m5
    Htc 15:26 15:22 15:18 15:27 15:28
    در این جدول m=مرحله است در این جدول چهار مرحله (مرحله یک و مرحله دو و مرحله چهار و مرحله پنج عکس هایی که توسط گوشی htc گرفته شده را تشخیص دادیم( رزولوشن طول× عرض) و در یک جدول قرار دادیم مرحله سه که عکس سلفی است باید از بین عکس دو (ساعت ۱۶:۰۱ ) عکس  سه(ساعت ۱۵:۱۸) عکس پنج (۱۶:۱۷ ) عکس هفت (ساعت ۱۶:۴۷) باید یکی را انتخاب کنیم که با توجه به زمان ها عکس سوم را انتخاب میکنیم .واقعا ببخشید که خیلی زیاد شد میخواستم کامل توضیح بدم به هرحال اگر این راه حل را دوست داشتید لایک کنید.

    1. سجاد

      date taken هایی که شما میگین تو عکس های اصلی پاک شده

  12. سجاد

    تو منظره شهری انگار وقتی میخواستین با note 7 عکس بگیرین حداقل ۳۰ درجه گوشی رو چرخوندین سمت چپ!
    اصلا من هیچ چی نمیگم خودتون نگاه کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه