پایان‌کار اپلیکیشن‌های Here روی ویندوز ۱۰

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از کاربران اپلیکیشن‌های Here هستید و از سیستم‌های عامل‌ ویندوز ۱۰ نسخه‌ی موبایل، ویندوزفون ۸ یا ویندوز ۸ استفاده می‌کنید، خبر بدی برای‌تان داریم. این اپلیکیشن‌ها در آینده توسعه نخواهند یافت و خبر بدتر این‌که این اپلیکیشن‌ها روی ویندوز۱۰ نسخه‌ی موبایل فقط تا ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر ۱۳۹۵) کار می‌کند و از آن پس متوقف خواهد شد.

دلیل دقیقی برای این اقدام عنوان نشده؛ اما سازنده‌ی این اپلیکیشن در پست رسمی خود اعلام کرده تا امروز هم سازگار کردن این برنامه با ویندوز ۱۰ با دشواری‌هایی مواجه بوده و ادامه‌ی این روند پس از ۳۰ ژوئن برای شرکت به‌صرفه نخواهد بود.

hrer2

این اپلیکیشن در روز بیست‌ونهم مارس از فروشگاه ویندوز (Windows 10 store) حذف خواهد شد. شرکت سازنده به کاربران خود توصیه کرده پس از ۳۰ ژوئن از اپلیکیشن windows maps استفاده کنند که خود شامل بسیاری از المان‌های اپلیکیشن Here هم می‌شود؛ چون این اپ هم با استفاده از پلتفرم اپلیکیشن Here ساخته شده است.

از سوی دیگر اپلیکیشن‌های Here روی ویندوزفون ۸ به کار خود ادامه می‌دهند؛ اما شرکت هیچ قابلیت جدیدی به این اپ‌ها نمی‌افزاید و صرفا در صورت بوجود آمدن مشکلات اساسی آن‌ها را برطرف خواهد کرد. همین وضعیت شامل ویندوز ۸ در کامیپوترهای شخصی هم می‌شود. علاوه بر این نقشه‌هایی که در این اپ به شکل خاص برای ویندوزفون ۸ ساخته شده‌اند، دیگر بروز نخواهند شد.

منبع:GSMArena

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه