پس از سال‌ها انتظار بایونتا بالاخره به PC آمد

۲۲ تیر ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«بایونتا»، یکی از بهترین بازی‌های سبک «بزن و بکش» یا همان Hack & Slash است. این بازی که توسط خالق مجموعه بازی‌های «دویل می کرای» ساخته شده، در زمان عرضه‌ی خودش توانست اسم استودیوی «پلاتینیوم گیمز» را به عنوان بهترین سازنده‌های سبک اکشن معرفی کند. بایونتا (Bayonetta) در سال ۲۰۰۹ روی دو کنسول ایکس‌باکس۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ عرضه شده بود و از آن زمان، گیمرها تقاضای عرضه‌ی این بازی را روی کامپیوتر داشته‌اند. بایونتا بالاخره دیروز روی کامپیوتر عرضه شد؛ آن هم به بهترین شکل ممکن.

نسخه‌ی کامپیوتر بایونتا یک پورت مستقیم نیست و تنظیمات گرافیکی زیاد و بسیار خوبی دارد.

از نظر بسیاری از منتقدان، بایونتا هنوز هم بهترین بازی اکشن بزن و بکش است و حتی استودیوی پلاتینیوم گیمز هم نتوانسته است چیزی روی دست این بازی بسازد. از روند بازی بایونتا گرفته تا گرافیک و کارگردانی صحنه‌های آن، همه چیز در بازی به بهترین شکل ممکن اجرا و پرداخت شده است.

 

نسخه‌ی کامپیوتر بایونتا یک پورت مستقیم نیست و تنظیمات گرافیکی زیاد و بسیار خوبی دارد. می‌توانید بایونتا را روی کامپیوتر با وضوح تصویر ۴K بازی کنید. بازی هم آن‌قدر خوب بهینه شده است که حتی روی قدیمی‌ترین کارت‌های گرافیک هم با وضوح تصویر ۱۰۸۰p و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه به راحتی اجرا می‌شود. برای مثال، با یک کارت گرافیک HD 770 رادئون که پنج سال پیش عرضه شده، می‌توانید به راحتی روی وضوح تصویر Full HD بازی را با بیشترین میزان فریم اجرا کنید.

قابلیت‌های گرافیکی مثل Ambient occlusion یا امکان قرار دادن MSAA روی بازی، بایونتا را از هر زمانی زیباتر کرده است. با اینکه نسخه‌ی ایکس‌باکس۳۶۰ بازی هم از قابلیت Anisotropic filtering بهره می‌برد، اما روی کامپیوتر می‌توانید با بالا بردن این قابلیت تا درجه‌ی ۱۶x، بافت‌هایی بسیار با کیفیت ببینید. با استفاده از قابلیت‌های DSR شرکت انویدیا یا VSR شرکت AMD هم می‌توانید تصویر بازی را Super-sample کنید و روی کارت‌های گرافیک جدید، تصویری شگفت‌انگیز از بایونتا بگیرید.

نسخه‌ی کامپیوتر بایونتا را می‌توانید همین حالا از استیم خریداری کنید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پژمان

    یادش بخیر
    من این بازی رو به صورت خیلی اتفاقی تهیه کردم و هر چقدر که بیشتر بازی میکردم بیشتر جذبش میشدم.
    واقعا قابلیت های ارتقاع و داستانش و شخصیت عینکیش که کاملا خلاف عادات شخصیت های اول بازی هاست جالب بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه