پشتیبانی گلکسی S7 edge از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل

۲۵ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های گوگل پیکسل و پیکسل XL اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که به شکل رسمی از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream شرکت گوگل پشتیبانی می‌کنند. چرا می‌گوییم رسمی؟ چون پیش از این گوشی Axon 7 شرکت ZTE به عنوان اولین گوشی‌ای که از Daydream پشتیبانی می‌کند معرفی شد اما وضعیت به آن شکلی که پیش‌بینی شده بود پیش‌ نرفت و در حال حاضر این گوشی هنوز از اندروید ۶.۰ مارشمالو استفاده می‌کند؛ این در حالی است که برای استفاده از هدست واقعیت مجازی Daydream اندروید ۷.۰ نوقا لازم است.

حال در خبری جدید ادعا شده که احتمالا گوشی سامسونگ گلکسی S7 edge هم می‌تواند از این هدست پشتیبانی کند. ماجرا از این قرار است که در یک ویدیو دیده شده که گوشی گلکسی S7 edge توانسته به خوبی با این پلتفرم کار کند. البته تا این لحظه اطلاعات چندان زیادی در اختیارمان نیست و ابهاماتی هم وجود دارد. یکی از این ابهامات این است که گلکسی S7 edge هنوز به اندروید ۷.۰ نوقا تجهیز نشده است. البته یک برنامه بتا برای گوشی‌های گلکسی S7 بیرون آمده و احتمالا گوشی مورد نظر که موفق شده از پلتفرم واقعیت‌ مجازی گوگل پشتیبانی کند نسخه بتای اندروید نوقا را در اختیار داشته است.

باید منتظر توسعه بیشتر این هدست و پلتفرم مربوط به آن باشیم. در عین حال باید دید گوشی‌هایی که احتمالا از این پلتفرم پشتیبانی می‌کنند در استفاده بلند مدت و طولانی از آن به چه شکل کار خواهند کرد.

منبع: PhoneArena

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه