خودروی تسلا به خدمت پلیس لس آنجلس درآمد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی، «اریک گارستی»، شهردار لس آنجلس، از اجاره‌ی ۱۶۰ خودروی برقی و ۱۲۸ خودروی هیبریدی به نیروی پلیس لس آنجلس خبر داد.

شهردار شهر لس آنجلس اخیرا از اجاره‌ی تعدادی از خودروهای الکتریکی برای نیروی پلیس این شهر خبر داد.

شهردار به گزارشگران گفت: “امروز ما قدم دیگری به سمت تبدیل شدن به پایدارترین شهر در آمریکا برمی‌داریم. امسال لس‌ آنجلس خانه‌ی بیشترین تعداد وسایل نقلیه‌ی الکتریکی در سراسر کشور می‌شود.”

در حال حاضر این شهر ۲۳ عدد خودرو و ۳ عدد موتورسیکلت الکتریکی دارد، اما این حرکت بزرگی به سمت خودروهای الکتریکی محسوب می‌شود. شهردار این شهر برای اهداف بلندبالای زیست محیطی برنامه‌ریزی کرده که برای تحقق آن باید تا سال ۲۰۱۷ خودروهای الکتریکی نصف خودروهای نیروی پلیس این شهر را تشکیل دهند. همچنین تا سال ۲۰۲۵ باید ۸۰ درصد خودروهای خریداری شده برای پلیس الکتریکی باشند.

خودروی
این سازمان در کنار خودروهای کرایه شده‌ی جدید دو خودروی گران قیمت هم قرض کرد: یکی خودرو الکتریکی BMW i3 و دیگری تسلا مدل S. نیروی پلیس درباره‌ی نوع استفاده‌ی آنها از این خودروها مبهم صحبت کرد: “کارشناسان فنی نیروی پلیس لس آنجلس روی این خودروها آزمایش و تحقیق انجام می‌دهند تا تعیین کنند که این تکنولوژی تا چه حد می‌تواند نیازهای آینده‌ی آنها را رفع کند.”

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سورنا

    از تسلا موتورز خوشم نمیاد

  2. احمد

    تسلا موتورز، جدا از قدمهای مثبتی که برای محیط زیست برمیداره واقعا خودروهاش رو هم خیلی زیبا طراحی میکنه، خودروهایی با امکانات عالی و زیبایی بسیار زیاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما