کتاب رنگ آمیزی Destiny 2 به زودی عرضه می‌شود

۱۸ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دستینی ۲ (Destiny 2) یک ماه دیگر عرضه می‌شود. اگر نمی‌توانید تا عرضه‌ی این بازی صبر کنید و آن‌قدر دستینی ۱ بازی کرده‌اید که حاضر نیستید سراغ آن بروید، می‌توانید با این محصول جدید دستینی خودتان را سرگرم کنید: قرار است هفته‌ی آینده یک کتاب رنگ آمیزی از سوی سازندگان دستینی عرضه شود.

دستینی ۲ قرار است در روز پانزدهم شهریور برای PS4 و Xbox One عرضه شود.

شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد، ولی شرکت اکتویویژن خودش دست به کار شده و رسما یک کتاب رنگ آمیزی با استفاده از تصاویر دستینی برای شما آماده کرده است. می‌خواهید گاردین شما صورتی یا رنگارنگ باشد؟ به لطف این کتاب رنگ آمیزی می‌توانید هر بلایی که می‌خواهید سر دنیای دستینی بیاروید.

چند تصویر از این کتاب رنگ آمیزی را در ادامه ببینید.

کتاب رنگ آمیزی دستینی (Destiny: The Official Coloring Book) قرار است در روز هشتم آگوست به قیمت ۱۶ دلار عرضه شود. این کتاب توسط «زه کارلوس» (Ze Carlos) طراحی شده که یک نقاش کمیک است. استودیوی بازی‌سازی بانجی خودش به سراغ این نقاش رفته و ساخت چنین چیزی را به او پیشنهاد داده بود.

اگر کتاب رنگ آمیزی دوست دارید، ولی دستینی به مذاق‌تان خوش نمی‌آید، می‌توانید سراغ کتاب رنگ آمیزی «ویچر ۳» (The Witcher 3)‌ را بگیرید. کتاب رنگ آمیزی ویچر به هیچ وجه برای کودکان نیست و عکس‌های آن را هم نمی‌توانیم برای‌تان پست کنیم.

دستینی ۲ قرار است در روز پانزدهم شهریور برای دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شود. نسخه‌ی کامپیوتر بازی اوایل آبان می‌آید.

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه