کونامی طرح روی جلد بازی متال‌گیر سالید ۵: درد فانتوم را تغییر داد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هیدئو کوجیما که سازنده مجموعه بازی‌های «متال‌گیرسالید» به‌حساب می‌آید، در حال ساخت آخرین قسمت از این مجموعه بازی‌ها است. اما به‌نظر می‌رسد که در چندماه گذشته رابطه او با شرکت کونامی در شرایط خوبی قرار ندارد.

شرکت کونامی طرح روی جلد بازی «متال‌گیر سالید ۵: درد فانتوم» را تغییر داد و نام هیدئو کوجیما را از روی آن حذف کرد.

شایعات منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که کوجیما از این شرکت اخراج شده و تنها تا زمان انتشار «متال‌گیرسالید ۵: درد فانتوم» در این شرکت حضور خواهد داشت. کونامی سایت کوجیما پروداکشنز را هم غیرفعال کرده و حتی نام کوجیما را از روی تریلرهای منتشر شده از این بازی برداشته است. استودیوهای کوجیما پروداکشنز هم تعطیل شده‌اند و به همین دلیل شایعه اخراج کوجیما بیش از پیش به حقیقت نزدیک شده است.

شایعات زیادی درباره فعالیت استودیوی کوجیما پروداکشنز به گوش می‌رسد که برخی از آن‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که کونامی شرایط کاری را برای کارمندان این استودیو سخت کرده بود. منابع مختلف گفته‌اند که کونامی اینترنت این شرکت را قطع کرده بود، کارت‌های ورود و خروج کارکنان را از کار انداخته بود و حتی برق این استودیو را هم برای مواقعی قطع می‌کرده است. یک منبع ناشناس گفته است که کونامی قصد داشته کاری کند که کارمندان قبل از به پایان رسیدن قراردادشان از این استودیوها استعفا دهند.

mgs_5_cover_minus_kojima_website

در تازه‌ترین اقدام، کونامی برای از بین بردن نام کوجیما از قسمت پنجم مجموعه بازی‌های «متال‌گیرسالید»، طرح روی جلد این بازی را عوض کرده است. در طرح جلد جدید دیگر خبری از نام این بازی‌ساز و لوگوی او نیست.
کونامی اجازه مصاحبه به کوجیما در این‌باره را نمی‌دهد و خودش هم چیزی درباره این موضوع اعلام نکرده است. باید ببینیم بعد از عرضه بازی چه صحبت‌هایی منتشر می‌شود. بازی «متال‌گیرسالید ۵‌: درد فانتوم» در تاریخ ۱۰ شهریور ماه منتشر می‌شود. پنجمین قسمت از مجموعه بازی‌های «متال‌گیرسالید»، در نمایشگاه Gamescom حضور دارد و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را از نزدیک تجربه کنند.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه