کپکام می‌خواهد در روز اول ۴ میلیون نسخه رزیدنت اویل ۷ بفروشد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی «رزیدنت اویل ۷» (Resident Evil 7) چند ماه دیگر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی راهی بازار می‌شود و شرکت «کپکام» (Capcom) هم امید زیادی به این عنوان دارد. «آنتوان مولانت» (Antoine Molant) مدیر بخش بازاریابی کپکام گفته که این شرکت قصد دارد در روز اول عرضه‌ی رزیدنت اویل ۷ بیش از چهار میلیون نسخه از این بازی بفروشد.

مولانت در صحبت‌هایش گفت:” بازی رزیدنت اویل ۷ از نظر تجاری برای کپکام بسیار مهم است و بزرگ‌ترین بازی این شرکت به حساب می‌آید. با توجه به پیش فروش‌های انجام شده و بازخوردهایی که دریافت کردیم، می‌توانیم به چیزی که انتظار داریم دست پیدا کنیم. واکنش مردم در کشورهای مختلف نسبت به این بازی فوق‌العاده بوده و به همین دلیل سعی داریم بهترین کار خودمان را در اختیار مردم قرار دهیم.”

شرکت کپکام در چند وقت گذشته تریلرهای مختلفی از این عنوان منتشر کرده و حتی یک نسخه‌ی کلکسیونی هم از این عنوان راهی بازار کرده است. حتی دموی قابل بازی این عنوان هم چند ماهی می‌شود که برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شده و امروز هم کاربران ایکس‌باکس وان می‌توانند این دمو را دانلود کنند و به تجربه‌ی آن مشغول شوند.

بازی رزیدنت اویل ۷ قرار است تا چند وقت دیگر راهی بازار شود.

منبع: VG247

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. shahriar shahrjerd

    نسخه قبلیش یعنی ششش افتضاح بود امیدوارم این یکی جبران کرده باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه